Web Analytics Made Easy - Statcounter

شلبی در نمایشگاه SEMA امسال کانسپت F-۱۵۰ سوپر اسنیک اسپورت کانسپت را معرفی کرد و حالا هم تائید شده که این پیکاپ پرفورمنس به تعداد محدودی تولید خواهد شد.

نسخه تولیدی این پیکاپ که قرار است در حراجی برت جکسون در ماه آینده معرفی شود بر پایه نسخه تک کابین فورد F-۱۵۰ مجهز به سیستم چهار چرخ محرک شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر طراحی و استایل باید گفت این خودرو کاملاً گیراتر شده، زیرا از سپر جلوی جدید، کاپوتی متمایز و اسپلیتری گیرا برخوردار است. پیکاپ محبوب فورد همچنین عناصر تیره‌رنگ روی جلوپنجره، نوار‌های بدنه و رینگ‌های ۲۲ اینچی را نشان می‌دهد. پشت این رینگ‌های بزرگ سیستم ترمز پرفورمنس با کالیپر‌های قرمز خودنمایی می‌کند. نهایتاً هم باید به پوشش آئرودینامیک محفظه بار اشاره کرد که البته این بخش دارای پوشش کف مخصوص هم می‌باشد.

شلبی F-۱۵۰ سوپر اسنیک در کابین هم تغییراتی را تجربه کرده و رانندگان شاهد صندلی‌های چرمی اسپورت، تریم فیبر کربن و پدال‌های متفاوت خواهند بود. از دیگر ویژگی‌های متمایز این بخش می‌توان پشت آمپر‌های جدید، کف‌پوش‌های ویژه و پلاک شماره‌دار را نام برد.

نیروبخش این پیکاپ قلدر پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری با قدرت ۳۹۵ اسب بخار است. البته می‌توان با پرداخت ۷۳۰۰ دلار پیشرانه‌ی سوپرشارژردار با قدرت ۷۷۰ اسب بخار را سفارش داد. شلبی می‌گوید مدل مجهز به پیشرانه سوپرشارژردار در تست‌ها شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۴۵ ثانیه‌ای را ثبت کرده است.

از دیگر تغییرات فنی این خودرو می‌توان به سیستم تعلیق بازنگری شده و سیستم اگزوز بورلا اشاره داشت.

قیمت نسخه‌ی تنفس طبیعی سوپر اسنیک از ۸۶۰۸۵ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که برای خرید مدل سوپرشارژردار باید ۹۳۳۸۵ دلار پرداخت کرد. تنها ۲۵۰ دستگاه از مدل سال ۲۰۲۰ این پیکاپ در آمریکا ساخته خواهد شد، اما تعداد محدودی از آن نیز برای بازار‌های بین‌المللی در نظر گرفته خواهد شد.

* باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مغز پولدار‌ها دیرتر پیر می‌شود؟

 به گزارش تابناک به نقل از اعتمادآنلاین، محققان بعد از بررسی و تحلیل توانمندی‌های فکر ۷۵۱ شهروند سوئیسی که سن آن‌ها بین ۵۰ تا ۹۱ سال بود و با در نظر گرفتن سطح علمی آن‌ها و اینکه آیا در طول زندگی به بیماری‌های قلبی و عروقی، افسردی، نگرانی مبتلا بوده یا مواد مخدر مصرف کرده‌اند آن را با نتایج سیتی‌اسکن‌های آن‌ها مطابقت دادند.
 

محققان دانشگاه لوزان سوئیس به ارتباط بین درآمد و سرعت پیری مغز انسان دست یافته‌اند.

محققان بعد از بررسی‌های انجام‌گرفته به این نتیجه رسیدند افرادی که درآمد کمتری نسبت به دیگران داشتند، علائم پیری زودرس ماده سفید مغز آن‌ها بیشتر نمایانگر بود، این ماده کار هماهنگی بین دو کره مغز را انجام می‌دهد و در انتقال اطلاعات از قشر مغز به سایر قسمت‌های سیستم عصبی نقش دارد.

وضعیت اجزای مغز مسئول سیستم عصبی، در افراد کم‌درآمد، مانند تراکم نورون‌ها، میدان‌ها و غلظت آهن نیز شاخص‌های نسبتاً ضعیفی را نشان می‌دهد.

نتایج این تحقیق به اثبات وجود ارتباط بین عوامل اجتماعی و اقتصادی و حفظ قدرت ادراکی در مرحله پیری کمک کرد.

دیگر خبرها

  • ببینید| هیولایی ۳ تنی هامر با صفر تا صد ۳ ثانیه‌ای و حرکت خرچنگی
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه
  • مغز پولدار‌ها دیرتر پیر می‌شود؟
  • سوپر 3 و سوپر 9 ؛ پهپاد به علاوه شاسی بلند و یک دو نفره جذاب از چینی های بازار (+تصاویر)
  • نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد (+عکس)