Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@15:51:56 GMT

پیشنهاد عجیب فتحی به وزیر ورزش درباره استراماچونی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۶۳۵۰

پیشنهاد عجیب فتحی به وزیر ورزش درباره استراماچونی

علی سامره در صفحه اینستاگرام خودش از پیشنهاد عجیب فتحی به وزیر ورزش به پرده‌برداری کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه حواشی عجیب پیرامون باشگاه استقلال این بار علی سامره بعد از تساوی ۲-۲ تیم محبوبش مقابل پیکان پست زیر را در صفحه اینستاگرامی خودش گذاشته و از پیشنهاد عجیب فتحی به وزیر ورزش پرده برداری کرد. او نوشت:

هر دم از این باغ بری می‌رسد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. این روزها و با اوج گرفتن استقلال هر روز شاهد اخباری هستیم که بیش از پیش خون هواداران استقلال را به جوش می‌آورد، اینبار خبر رسید که آقای فتحی اینقدر نگران آینده استقلال است که به وزارت پیشنهاد داده خودش استعفا بدهد و به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه حکم بگیرد و آقای حسن کریمی مدیرعامل فعلی این شرکت نیز به عنوان مدیرعامل استقلال معرفی شود. سوال اینست که مگر استقلال میراث پدری شماست که حتما و حتما باید عین گوشت قربانی بین شما دست به دست گردد؟ آقای فتحی شما اینقدر نگران آینده استقلال هستید که دنبال مدیرعامل جایگزین میگردید یا اینکه اتفاقاتی در باشگاه و در زمان مدیریت شما افتاده که بهتر است یکی از دوستان نزدیک خودتان سکان دار بعدی مدیریت باشد تا راحتر بتوانید عملکردتان را مخفی نمایید؟

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین استراماچونی علی سامره فتحی اینستاگرام باشگاه استقلال حسن کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) دلخوری شدید رابعه اسکویی از پیشنهاد عجیب مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # رابعه اسکویی ، مازیار لرستانی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سرمربی ولزی در یک قدمی توافق با تراکتور
  • یک مادر، دوازدهمین یار شمس‌آذر مقابل استقلال
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند | جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد
  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • (ویدیو) دلخوری شدید رابعه اسکویی از پیشنهاد عجیب مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان
  • سعید لیلاز: خطرناک‌ترین دشمن جمهوری اسلامی خودش است/ بعد از ماجرای مهسا هنوز آشتی ملی مشاهده نشده/ امریکایی‌ها می‌دانند اگر ضربه جدی به ایران بزنند دست ایران بسته نیست/ پیشنهاد من این است که ایران، آزمایش هسته‌ای خود را عمومی کند
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!