Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت که استعفای مدیرعامل استقلال به دست وزیر ورزش رسیده است. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه آیا امیرحسین فتحی از مدیریت استقلال استعفا کرده، گفت: ایشان استعفای خود را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به این سوال که فتحی به صورت تلفنی استعفا کرده اظهار داشت: استعفای آقای فتحی به دست وزیر ورزش رسیده  و قرار است آقای سلطانی ‌فر در این باره تصمیم بگیرد.
انتهای پیام/

R1015135/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومینوی استعفا در رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به گوشه رینگ می‌برد

رسانه‌های صهیونیستی امروز سه‌شنبه به موضوع استعفای آهارون هالیوا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی موسوم به امان در پی شکست او در جلوگیری از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ پرداختند.

براساس گزارش المیادین، هالیوا در متن استعفای خود به هرزی هالوی، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح رژیم صهیونیستی گفت که بخش اطلاعات مأموریتی را که به آن محول شده بود، انجام نداده است.

رسانه‌های صهیونیستی در همین راستا اعلام کردند: شکاف داخلی که با ورود به نبرد در نوار غزه شروع به گسترش کرد، به جایی رسیده است که گروه بزرگی از تحلیلگران و رهبران امنیتی و سیاسی این شکاف را بن بستی برای دستیابی به هر پیروزی یا دستاوردی می‌دانند. 

آموس هارل، تحلیلگر مسائل نظامی در روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد موج بزرگی از استعفا‌ها در میان سران  سیاسی و امنیتی در دوره آتی به دلیل عدم موفقیت در دفع عملیات ۷ اکتبر که از غزه آغاز شد، رخ  خواهد داد.

هارل با اشاره به اینکه این استعفا‌ها بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به گوشه‌ی رینگ می‌کشاند، زیرا او تنها کسی است که تاکنون از عهده گرفتن مسئولیت شکست خودداری کرده است، افزود: آنچه از این به بعد اتفاق می‌افتد این است که او (نتانیاهو) اهداف جدیدی پیدا می‌کند تا آتش را بر رئیس امان بچرخاند و نتیجه گیری کند.

 او همچنین اذعان کرد که شکست جامعه اطلاعاتی در ۷ اکتبر بسیار زیاد بود، اما این شکست به طور کامل بر عهده رئیس امان نیست، زیرا مسئولیت آن بر عهده بسیاری از نهاد‌های امنیتی و نظامی اسرائیل است.

تحلیلگر مسائل نظامی هآرتص افزود که برای سال‌ها، رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن را دنبال کرد و روابط خود را با تشکیلات خودگردان فلسطین عمیق‌تر کرد و از حماس که قدرت خود را در نوار غزه ایجاد کرده بود، غفلت کرد. در آن زمان، ارزیابی نهاد‌های امنیتی و نظامی این بود که حماس تضعیف  شده است. این همان چیزی بود که هارل آن را «کوری مفهومی» نامید.

هارل افزود: رئیس امان که استعفای خود را به هالوی ارائه کرده است، خواستار تحقیقات جامع و رسمی برای کشف کامل شرایط منجر به حوادث ۷ اکتبر شد و درخواست تحقیق می‌تواند موج خداحافظی نتانیاهو تلقی شود، دقیقا آخرین چیزی که نخست وزیر می‌خواهد.

استعفای رئیس امان پس از آن صورت گرفت که روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» دیروز دوشنبه فاش کرد که یهودا فوکس، فرمانده فرماندهی مرکزی در ارتش اشغالگر به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح رژیم صهیونیستی، اطلاع داد که تا اوت آینده، پس از ۳ سال ماندن در این منصب بازنشسته خواهد شد. 

این روزنامه به نقل از افراد نزدیک به فاکس نوشت که او خود را بخشی از ستاد کل می‌داند که در ۷ اکتبر شکست خورد و باید مانند بسیاری دیگر ماموریت خود را به پایان برساند. در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی به نقل از منابعی در ارتش نوشتند که انتظار می‌رود پس از عید پسح صهیونیست‌ها، مقامات ارشد بیشتری در ارتش اشغالگر استعفای خود را اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • المنار: موج استعفای مقامات صهیونیست در راه است
  • دومینوی استعفا در رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به گوشه رینگ می‌برد
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل استعفا داد
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • آیت‌الله رئیسی فردا به پاکستان سفر می‌کند