Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@03:43:06 GMT

اخبار کوتاه ورزشی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۶۵۸۳

اخبار کوتاه ورزشی

کشتی آزاد بین‌المللی جام آلانز روسیه؛ کسب یک مدال نقره و یک برنز توسط  کشتی‌گیران ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، پیکارهای کشتی آزاد جام آلانز روسیه روزهای ۱۶ و ۱۷ آذر ماه در شهر ولادی قفقاز روسیه برگزار شد و در پایان محمدجواد ابراهیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال نقره و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۹۲ کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر یک مقابل بابولی سولویف از روسیه به پیروزی دست یافت و در یک چهارم نهایی مقابل اصلان بک سوتیف از روسیه با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله باتیربک چاکولوف از روسیه را با نتیجه ۲  صفر از پیش رو برداشت و به فینال راه یافت. ابراهیمی در دیدار فینال مقابل ماگومد کوربانوف از کشور روسیه با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع  پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد حسن بای رحیم‌اف، دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان گذشت و در دور سوم در مرحله یک چهارم نهایی با توجه به حاضر نشدن آتساماز تبلویف از روسیه به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. زارع در این مرحله و در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب باتراز گازایف از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رسید و در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۱۰ بر صفر نیکولاس گویازدوفسکی، دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مدال برنز دست یافت.

قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر فیروز قزوین در تورنمنت ارمنستان

تیم بسکتبال با ویلچر مردان فیروز قزوین در تورنمنت ارمنستان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

به مناسبت روز جهانی معلولین، تورنمنت بسکتبال با ویلچر با حضور تیم‌های فیرزو قزوین، تیم ملی و باشگاهی ارمنستان و گرجستان به میزبانی کشور ارمنستان برگزار شد که تیم فیروز قزوین توانست با پیروزی برابر حریفان عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کند.

تور ایرانی تنیس روی میز نوجوانان دختر ایران با قهرمانی نماینده آذربایجان غربی به پایان رسید

این مسابقات پس از دو روز و با شرکت ۹۸ ورزشکار از سراسر ایران به میزبانی بوشهر به اتمام رسید و در پایان الینا رحیمی از آذربایجان غربی موفق شد سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات را فتح کرده و صاحب گردن‌آویز طلا شود.

فاطمه یاری از مازندران مدال نقره را به دست آورد و فاطمه سادات کیایی از البرز و دینا فرمانی از اصفهان بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

ستایش ایلوخانی از همدان، زهرا عامرطاس از فارس، مبینا سبحانی‌خواه از بوشهر و فاطیما زرگر از تهران مقام‌های پنجم تا هشتم را کسب کردند.

قهرمانی محسن بهشتی در مسابقات یخ‌نوردی ملی کشور روسیه

محسن بهشتی، قهرمان یخ‌نوردی کشورمان موفق شد در شهر کیروف روسیه و مسابقات انتخابی این‌ کشور بالاتر از برترین‌های جهان به مقام قهرمانی دست یابد.

بهشتی خود را مهیای حضور در جام‌های جهانی و قهرمانی قاره آسیا می‌کند.

کد خبر 468874 برچسب‌ها ورزش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.
در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها 6 طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.
در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.
شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی (۲مدال برنز) در فرم‌های چانگ چوان و گون شو برنز و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.
امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن 60- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن 75- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.
همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و‌ مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.
فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران