Web Analytics Made Easy - Statcounter

«الیاس عودة» اسقف روحانی‌های ارتدوکس لبنان دیروز (دوشنبه) در یک سخنرانی از حزب‌الله انتقاد و ادعا کرد «این کشور به دست شخصی که همه شما او را می‌شناسید و توسط گروهی که با سلاح بر ما حکومت می‌کند، اداره می‌شود».

اخبار بین‌الملل- این اظهارات الیاس عوده با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شد. «عطاءالله حنا» اسقف اعظم مارونی‌های لبنان گفت: «حزب‌الله در دفاع از مسیحیان در سوریه و دیگر مکان‌ها در مشرق، نقش داشته است؛ استفاده از منبر کلیسا برای تهاجم به به یک حزب لبنانی شناخته شده، موضعی مردود و خارج از شأن مسیحیان ارتدوکس است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حنا ضمن اعلام اینکه شنیدن این اظهارات، شوکه‌کننده بوده است، گفت، کلیسا مکانی برای تحریک یا توهین به افراد نیست و امید است منبر کلیسا به مکانی برای بیان مواضع سیاسی غیرقابل قبول برای مسیحیان، تبدیل نشود.

 شیخ احمد قبلان

«احمد قبلان» مفتی جعفری هم در واکنش به اظهارات عوده اعلام کرد، حزب‌الله و دبیرکل آن، لبنان را آزاد کردند، مقاومت کردند و آزادی، استقلال و حاکمیت را به کشوری اشغال شده برگرداندند.

 نماینده لبنانی

«محمد رعد» رئیس فراکسیون «الوفاء للمقاومه» در پارلمان هم گفت، با احترام به این مرد و خرد او، اما این اظهارات از شخصی صادر می‌شود که دنبال نادیده گرفتن دلایل واقعی بحران است و تلاش می‌کند هدف گرفتن مقاومت در لبنان را نادیده بگیرد.

اظهارات الیاس عوده در حالی مطرح می‌شود که این کشور از بیست و پنجم مهر درگیر اعتراضات داخلی است و درباره وخیم‌تر شدن وضعیت هشدار داده شده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لبنان لبنان ارتدوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از جنوب لبنان را هدف قرار داد.

شبکه المنار گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی در ۱۴ نوبت حومه شهرکهای عیتاالشعب و رامیا و نیز جبل بلاط در جنوب لبنان را بمباران کردند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: نیروهای ما اهداف وابسته به حزب الله را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

این در حالی است که پیش از این حزب الله لبنان دو ساختمان را در شهرک آویویم در شمال فلسطین اشغالی آماج حمله های موشکی قرار داده بود.

کد خبر 6087614

دیگر خبرها

  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • (ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل
  • ببینید | شلیک ۳۰ موشک توسط حزب‌ الله لبنان به شهرک‌ های صهیونیستی