Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور پیشین رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به این سوال که چرا در ساعات پایانی برای ثبت نام حاضر شد؟ تصریح کرد: تصمیم خیلی سخت گرفته شد و امکان عدم حضورم زیاد بود.

«شهیندخت مولاوردی»، عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و مشاور پیشین رئیس‌ جمهور، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره عدم حضور محمدرضا عارف برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم گفت: حتما در موقعیت‌های دیگری ان‌شاءالله شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در جریان اصلاح‌طلبی او را همچنان داریم اما باید ببینیم بعد از این چه تصمیمی می‌گیرند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درخصوص نسبت میان رد صلاحیت‌ها و مشارکت مردم در انتخابات توضیح داد: قطعا رد صلاحیت‌های گسترده، شاخصه‌ عصاره‌ فضائل ملت بودنِ مجلس را خدشه‌دار می‌کند. ما دو شاخصه‌ بارز برای مجلس داریم؛ یکی در راس امور بودن است که الان به نظر می‌رسد که با چالش‌های بیرونی و فشارهایی که وجود دارد این شاخصه سوال رفته و دیگری هم عصاره‌ی فضائل ملت بودن است.

او افزود: وقتی که رد صلاحیت‌های گسترده انجام می‌شود و خیلی‌ها کنار زده می‌شوند، حق انتخاب مردم که از بین گزینه‌های متعدد انتخاب درستی را داشته باشند زیر سوال رفته و خدشه‌دار می‌شود.

شهیندخت مولاوردی درباره عملکرد زنان در مجلس دهم گفت: حدود 6 درصد مجلس دهم را زنان تشکیل داده‌اند، از 290 نماینده حدود 17 نماینده خانم هستند، با توجه به کمیتی که زنان مجلس دهم دارند، به نظر من تعدادی از آنها خوب توانستند موثر باشند البته نه همه آنها. اگر از لیست امید بخواهیم مثال بزنیم چند نفر از خانم‌ها در پیگیری مطالبات مردم بسیار موفق‌تر بودند و صدای مردم شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده رئیس جمهور زنان شرکت در انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

در گزارش ورزش سه آمده است: ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898754

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است