Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@10:46:53 GMT

مظنه خرید آپارتمان در منطقه شهرآرا

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۶۷۴۵

مظنه خرید آپارتمان در منطقه شهرآرا

خبرگزاری میزان- برای خرید یک آپارتمان ۷۵ متری در منطقه شهرآرا باید ۸۵۰ میلیون تومان پرداخت کرد. تاریخ انتشار: 05:30 - 19 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۴۴۳

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری میزان برای خرید آپارتمان در شهرآرا بسته به متراژ آن باید هزینه‌های مختلفی پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: هزینه خرید آپارتمان در شرق تهران

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت مسکن بازار مسکن اجاره بها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص جایزه گندم به کجا رسید؟

عطااللّه هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: علی رغم پیگیری های مکرر و نامه نگاری های متعدد، هنوز جایزه تحویل گندم توسط رئیس ‌جمهور اعلام نشده است. هرچند گندمکاران چشم انتظار اعلام نرخ خرید هستند.

به گفته او، با توجه به آغاز پیک برداشت، برداشت گندم از ۶ استان در حال انجام است که با شرایط مساعد بارش و وقوع بارش های نرمال و بالاتر از نرمال و دمای مناسب پیش بینی می شود که میزان خرید به شرط اصلاح قیمت و پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران به بالای ۱۱ میلیون تن برسد.

هاشمی ادامه داد: اگر میزان خرید به طور متوسط در هکتار یک تن افزایش یابد، پتانسیل صادرات حداقل یک میلیون تن به بازارهای هدف وجود دارد.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آمار متوسط بارش سالانه کشور ما ۲۰۰ میلی متر است که با رعایت برخی الزامات همچون دانش، سرمایه و تکنولوژی امکان افزایش عملکرد در واحد سطح وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • تخصیص جایزه گندم به کجا رسید؟
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • هزینه‌های نظامی در جهان به بالاترین میزان خود در ۱۵ سال گذشته رسید