Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا2020، ساعت 12 امروز سه‌شنبه به وقت تهران در کوالالامپور انجام می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛  قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 امروز (سه‌شنبه) در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می‌شود. در این راستا سایت AFC امروز زمان دقیق برگزاری این مراسم را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این اعلام، مراسم قرعه کشی جام کنفدراسیون و لیگ قهرمانان آسیا، راس ساعت 16:30 به وقت محلی (ساعت 12 ظهر به وقت تهران) آغاز می‌شود.

بی تردید امروز روز سرنوشت سازی برای استقلال و پرسپولیس دو تیم پر هوادار پایتخت است.

سپاهان و شهر خودرو دو نماینده دیگر کشورمان است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال استقلال و پرسپولیس پرسپولیس خودرو لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا آسیا برنا خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس رقیب آلومینیوم اراک شد

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران ساعتی پیش در سالن نشست مطبوعاتی سازمان لیگ در حالی برگزار شد که با حذف استقلال، احتمال برگزاری دربی وجود نداشت، اما همه در انتظار مشخص شدن حریفان پرسپولیس و سپاهان و تراکتور به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی بودند.

در نهایت اما این سه تیم با یکدیگر رودررو نشدند و البته ساده‌ترین قرعه نیز به سپاهان خورد تا این تیم با استقلال‌ملاثانی رودررو شود. همچنین تراکتور در خانه باید از ذوب آهن میزبانی کند که این شاید سخت‌ترین بازی این مرحله نیز باشد. در این بین پرسپولیس با آلومینیوم اراک رودررو خواهد شد که دو سال پیش این تیم را در جام حذفی کنار زده بود.

لیست کامل مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی استقلال آبی‌پوش ملاثانی - سپاهان فجر سپاسی - گل‌گهر تراکتور - ذوب آهن چادرملو - مس کرمان مس سونگون - هوادار ملوان - سایپا پیکان - مس رفسنجان آلومینیوم اراک - پرسپولیس

منبع: ورزش سه

کد خبر 737007

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس طولانی برای جدایی ماسیمیلیانو الگری از یوونتوس
  • شمارش معکوس برای تعیین حداقل دستمزد ۱۴۰۳ / آیا دولت با مزد ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان موافقت می‌کند؟
  • شمارش معکوس برای تعیین حداقل دستمزد ۱۴۰۳
  • شمارش معکوس تا افتتاح ابرشهر ۹ میلیارد دلاری تویوتا
  • شمارش معکوس معرفی رئیس جمهور بعدی روسیه
  • قرعه یک هشتم نهایی جام حذفی
  • پرسپولیس رقیب آلومینیوم اراک شد
  • پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می رود/ سپاهان به استقلال ملاثانی خورد
  • شمارش معکوس برای فاز دوم نسل‌کشی در غزه
  • آرسنال از بد به بدتر؛ قرعه کابوس‌وار