Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تایمز اسرائیل، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی و رهبر حزب، اسرائیل بیتُنا درخواست بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم و رهبر حزب لیکود برای تشکیل کابینه ائتلافی را رد کرد.

تایمز اسرائیل صحبت‌های لیبرمن در دیدار خصوصی با شهرداران و سران شوراهای شهر از حزب لیکود مبنی بر نیاز تل‌آویو به کابینه حداکثری و فراگیر را به عنوان جواب رد وی به درخواست نتانیاهو توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیبرمن در این نشست گفت: «اسرائیل با چالش دوگانه مواجه است، امنیتی و اقتصادی، و نمی‌تواند در چارچوب محدود یک کابینه اقلیت فعالیت کند زیرا اسرائیل را در تنگنای بحرانی قرار می‌دهد.»

بر این اساس، وی با تاکید بر لزوم تشکیل کابینه حداکثری و فراگیر، افزود: «می‌شود چالش‌های امنیتی و اقتصادی را برطرف کرد. [اما] وضعیت کنونی به تصمیم‌گیری حساس و اجماع عمومی در کنست نیاز دارد.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو حزب لیکود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست محدود شدن حق اعتصاب از طرف حزب دولتی آلمان

با توجه به موج گسترده اعتصاب‌ها در آلمان که اخیرا منجر به اختلالات زیادی شده است، حزب لیبرال دموکرات در دولت ائتلافی درخواست اعمال محدودیت در حق برگزاری اعتصاب‌ها را داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "دی سایت"، با توجه به موج اعتصاب های اخیر در بخش های مختلف آلمان که منجر به اختلالات زیادی در این کشور شده است حزب لیبرال دموکرات در دولت ائتلافی می خواهد برای محدود کردن حق اعتصاب کار کند. بیژن جیر سارای، دبیر کل حزب لیبرال دموکرات با اشاره به اختلاف چند ماهه دستمزد بین اتحادیه رانندگان قطار GDL و شرکت راه آهن آلمان در گفتگویی با نشریه بیلد گفت: ما به اصلاحات جامع در مورد حق اعتصاب در حوزه زیرساخت های حیاتی نیاز داریم. راه آهن دولت فدرال باید این فرصت را داشته باشد که طرفین را ملزم به میانجیگری، تعیین ضرب الاجل اعتصاب و تبادل مذاکره کند. در مناطق حساس، حق اعتصاب عموماً باید محدود شود. اخیراً انجمن های کارفرمایی هم خواستار اصلاح حق اعتصاب شده‌اند.

اتحادیه رانندگان قطار آلمان GDL برای ششمین بار در دور مذاکرات جمعی کنونی روز سه شنبه اعتصاب کرد. شرکت راه آهن سعی کرده بود با یک دادخواست از اعتصاب جلوگیری کند که با این حال، دادگاه کار فرانکفورت درخواست فوری این شرکت را رد کرد. دو طرف در حال حاضر دوباره در حال مذاکره هستند و به توافق نزدیک هستند.

به گفته دبیر کل حزب لیبرال دموکرات آلمان زمانی که صحبت از زیرساخت های حیاتی به میان می آید، حفظ تناسب و جلوگیری از طمع بیش از حد اعتصاب، همانطور که تجربه کرده ایم، در آینده» بسیار مهم است. وی به ویژه از رفتار اتحادیه GDL انتقاد کرده و گفت: این اتحادیه کل کشور را برای ماه ها گروگان گرفت بدون اینکه تمایل جدی برای یافتن مصالحه نشان دهد." ضرر اقتصادی آلمان اکنون بسیار زیاد است. این مقام دولت ائتلافی آلمان گفت: اوضاع نمی توانند در آینده به همین منوال ادامه پیدا کنند.

اعتصاب ها در سال جاری میلادی در بسیاری بخش های آلمان برگزار می شود و در چندین دوره همچنان ادامه دارد.

یک نشریه آلمانی اخیرا در مطلبی موج اعتصاب‌های گسترده در بخش‌های مختلف المان را یک وضعیت اعتصابی خارق العاده که می‌تواند جمهوری فدرال را به حالت سکون در آورد ارزیابی کرد.

در سال جاری میلادی اتحادیه ها تلاش می کنند تا در مورد افزایش قدرت خرید اعضای خود مذاکره کنند و در نتیجه خواهان افزایش قابل توجه حقوق هستند.

در شرکت لوفت هانزا، خلبانان، مهمانداران و کارکنان زمینی به طور مستقل برای دستمزد بیشتر - با اتحادیه های مختلف - مبارزه می کنند. پرسنل امنیتی در فرودگاه ها هم به این موارد اضافه شده است.

به این ترتیب موج اعتصاب‌ها و اعتراض‌ها در بخش‌های مختلف آلمان اختلالات زیادی را در این کشور ایجاد کرده به گونه‌ای که برخی کارشناسان سال جاری را سال اعتصاب‌ها در این کشور نامیده‌اند.

این اعتصاب‌ها در بخش‌های مختلف حمل و نقل عمومی، پزشکی، کارکنان شرکت‌های هواپیمایی و بخش‌های دیگر به صورت مکرر برگزار می‌شود.

اکثر شهروندان آلمانی هیچ نقطه قوتی در دولت ائتلافی نمی‌بینندآلمان دانش آموزان را برای جنگ آماده می‌کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لاپید: نتانیاهو علیه ارتش اسرائیل عمل می‌کند
  • نتانیاهو بدترین رهبر تاریخ یهود وجنگ غزه نمایش جنگ جهانی دوم است
  • اعتراف نتانیاهو به شکست در غزه
  • سناتور آمریکایی: تنها عامل اتحاد کابینه نتانیاهو، جنگ است
  • تشدید اختلافات در صفوف صهیونیست‌ها پس از «طوفان‌الاقصی»
  • درخواست محدود شدن حق اعتصاب از طرف حزب دولتی آلمان
  • درخواست اسرائیل برای توافق تبادل اسرا با حماس/نرمش حماس در مذاکرات آتش‌بس/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۶۴۵ تن
  • درخواست اسرائیل برای توافق تبادل اسرا با حماس/نرمش حماس در مذاکرات آتش‌بس
  • تشدید اختلافات میان مقامات صهیونیست؛ از تهدید به استعفا تا تشکیل جلسه بدون نتانیاهو
  • اختلافات داخلی، چگونه کابینه رژیم صهیونیستی را به زانو در می آورد؟