Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@13:56:34 GMT

رهایی 2 محکوم به اعدام در یزد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۶۷۷۸

رهایی 2 محکوم به اعدام در یزد

مدیرعامل ستاد دیه استان یزد گفت: با پیگیری شورای حل اختلاف حوزه ۲۰ شهرستان یزد ( مستقر در زندان ) ۲مددجوی محکوم به قصاص به جرم قتل پس از گذشت هشت سال با اعلام رضایت ولی‌ دم از مجازات اعدام نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، اسلام افشون با اشاره به رهایی ۲ محکوم از قصاص در یزد ، گفت: رهایی مددجویان محکوم به قصاص با همکاری اولیای دم جزو برنامه‌های مهم ستاد دیه با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط و شورای حل اختلاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ستاد دیه استان یزد همچنین از پیگیری برای آزادی چهار مددجوی جرایم غیر عمد با کمک خیران در ماه‌جاری خبر داد که با موفقیت و تامین و پرداخت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال محقق شد.

وی بیان با تاکید بر رسالت این ستاد مبنی بر آزادی مددجویان جرایم مالی غیرعمد که ناخواسته وارد زندان گردیدند خاطر نشان کرد : آزادی هر مددجو می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را به شکل زیادی کاهش داده و جامعه را از هرگونه انحراف دور سازد .

لینک کوتاه: asriran.com/002wp4

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یزد اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب شادگان از آزادی سه محکوم جرائم مالی غیرعمد توسط یک نیکوکار ناشناس خبر داد.

سید نادر شبیبی گفت: در آخرین روزهای سال گذشته، یک خیر ناشناس با پرداخت مبلغ بدهی سه نفر از محکومان جرائم مالی غیرعمد، موجب آزادی آنان شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی با بیان اینکه مبلغ این بدهی حدود ۸۶ میلیون تومان بوده است، افزود: خیرین و مصلحین نقش مهمی ایجاد صلح و سازش در اختلافات، اخذ گذشت از شکات و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی دارند و این مشارکت مردمی ارزش زیادی در جامعه اسلامی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • رهایی محکوم به قصاص از دار مجازات در شهرستان تویسرکان
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد
  •   آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • رهایی 44 پرونده قصاص درآذربایجان‌غربی در قالب پویش «به حرمت علی می بخشم»
  • نجات سه محکوم مالی با کمک خیر ناشناس در شادگان
  • آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • بازدید مدیرعامل بنیاد رودکی از جشنواره نوروزی برج آزادی
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی
  • ۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند