Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اعلام دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی، یک طرح پژوهشی کاربردی در حوزه مکانیک توانست رتبه اول این جشنواره را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ارزیابی طرح‌های بیست و یکمین جشنواره خوارزمی در ۱۷ گروه تخصصی و گزینش نهایی برگزیدگان آن در هیئت داوران، تا آبان ماه ۹۸ ادامه داشت لذا ۳۸۳ طرح در سامانه جشنواره دریافت و برای ارزیابی به گروه‌های تخصصی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نتیجه این فعالیت چند ماهه در گروه‌های تخصصی، پیشنهاد ۱۸ طرح از سوی گروه‌های تخصصی به هیئت داوران جشنواره شد که پس از طی جلسه‌های متعدد و دفاع گروه‌های تخصصی از طرح‌های پیشنهادی، تعداد ۱۰ طرح به عنوان برگزیده نهایی بخش دانش پژوهان و فناوران بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی انتخاب شد.

مطابق اعلام دبیرخانه این جشنواره طرح‌های برگزیده به تفکیک ماهیت پژوهشی به شرح جدول زیر هستند که مطابق آن، رتبه اول امسال جشنواره جوان خوارزمی به طرحی در حوزه مکانیک اختصاص پیدا می‌کند.  
نمودار مقایسه‌ای تعداد طرح‌های بیست و یکمین جشنواره خوارزمی برای گروه‌های مختلف نیز به شرح زیر است:  
گفتنی است، جشنواره جوان خوارزمی روز یکشنبه ۲۴ آذرماه در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره جوان خوارزمی پژوهش کاربردی طرح های پژوهشی مکانیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود

تین نیوز

سرپرست مرکز آموزش های تخصصی ریلی راه آهن از واگذاری خدمات آموزشی مورد نیاز این شرکت به شرکت ها، موسسات معتبر آموزشی، مراکز دانشگاهی و موسسات دانش بنیان در حوزه آموزش خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، محسن اعتماد گفت: مرکز آموزش های تخصصی ریلی راه آهن در نظر دارد به منظور برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و انجام خدمات آموزشی از طریق واگذاری به شرکت ها، موسسات معتبر آموزشی، مراکز دانشگاهی و موسسات دانش بنیان در حوزه آموزش مطابق با محورهای همکاری مورد نظر اقدام کند.

وی در ادامه گفت: تولید محتوای آموزشی، برگزاری دوره های آموزشی، چاپ و انتشارات آموزشی، تولید فیلم ها و میکرولرنینگ و موشن گرافی های آموزشی، ارزیابی اثربخشی و ممیزی آموزشی، تولید نرم افزارهای آموزشی، طراحی بانک سوالات و برگزاری آزمون، محورهای همکاری  با شرکت ها و موسسات آموزشی است.

اعتماد خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اختصاصی، ثبت نام و تکمیل فرم های خواستاری مطابق با دستورالعمل موجود در سایت https://rtc.pytsts.ir از اول اردیبهشت تا آخر اردیبهشت و ارسال مدارک از طریق سایت در مهلت تعیین شده اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد