Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره‌آ استراماچونی، بار دیگر با اشاره به احتمال بازگشت به راس کادر فنی استقلال در صورت حل مشکلات، با هواداران آبی‌ها درد و دل کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استراماچونی سرمربی استقلال در گفت‌وگویی کوتاه اظهار داشت:

از اعماق وجودم ناراحتم که داستان به این شکل تمام شد، فکر نمی‌کنم هیچ‌کس خواستار چنین چیزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کاری که از دستمان بر می‌آمد برای ادامه همکاری با استقلال انجام دادیم اما متاسفانه از سوی باشگاه به طور مداوم سیگنال‌هایی دریافت می‌کردم که ادامه کار را غیرممکن می‌کرد.

استراماچونی در ادامه گفت:

شایعاتی که درباره داشتن پیشنهاد از سوی باشگاه‌های دیگر مطرح شده، بی‌اساس است و همچنان امید بازگشت به این تیم بزرگ را در دل دارم. البته اگر باشگاه ثابت کند که قادر است به معنای واقعی مشکلات و مسائل کنونی را حل و فصل کند.

استراماچونی ادامه داد:

تنها کسانی که مرا به خوبی می‌شناسند، درک می‌کنند که چقدر تحمل تماشای بازی امروز تیمم از راه دور سخت بود. در حال حاضر بسیار ناراحت هستم و چیز بیشتری برای گفتن ندارم. تنها تمایل دارم که بگویم هواداران استقلال شگفت‌انگیز و ایرانی‌هایی که با آنان ملاقات کردم، فوق‌العاده هستند و تمام جهان باید این موضوع را بدانند.

وی در پایان با جمله‌ای احساسی تصریح کرد:

آبی را در قلبم جا داده و با خود آوردم و از صمیم قلب بابت محبتی که از سوی تمام هواداران دریافت کردم، به خود می‌بالم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال آندره آ استراماچونی استراماچونی استقلال سرمربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که حالا در بین چهار کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول کشور قرار گرفته و البته از میان فولاد، نساجی، استقلال خوزستان و صنعت نفت قرار است دو تیم سقوط کنند که شرایط جدولی و نتایج به گونه‌ای است که خوزستانی‌ها وضعیت بغرنجی داشته باشند. مردم این استان این خطر را پذیرفتند که احتمال دارد که حداقل یکی از دو تیم ناکام در این فصل، خوزستانی باشد و از طرفی هواداران فولاد خوزستان از حالا نگران فصل بعد هستند.
عبدالله ویسی این روزها به عنوان سرمربی فولاد مشغول فعالیت است و بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه خوزستانی، در گفت‌وگو با خبرنگاران نسبت به وضعیت قراردادی این سرمربی شرح وضعیت داد: ما با آقای ویسی هستیم و قرارداد یک فصل و نیم است. به شرط حیات تلاش می‌کنیم تا با یک هم افزایی خوب جلو برویم. انسان‌ها باید از اتفاقاتی که پیش می‌آید درس بگیرند چون این تجربه است. اتفاقاتی که برای فولاد افتاده در شأن تیم ما نبوده و برگشت به عقب هیچ کمکی به ما نمی‌کند. ما باید این ۶ بازی باقی‌مانده را در کنار هواداران و مردم غیور خوزستان باشیم که نه تنها فولاد بلکه هر سه تیم نجات پیدا کنند!

وی افزود: قطعا قرارداد ما یک فصل و نیم اعتبار دارد و تلاش داریم برای فصل بعد جایگاهی در شأن فولاد کسب کنیم.

او درباره تغییرات احتمالی با توجه به وضعیت سخت فولاد توضیح داد: دلایل زیادی فولاد را به این روز انداخته. کارشناسان و مردم قطعا بهتر از من اطلاع دارید. الان ما دنبال راهکار و برون رفت از این شرایط هستیم تا بتوانیم در این ۶ بازی، امتیازات لازم را بگیریم و به حول قوه الهی و حمایت هواداران و تلاش بازیکنان، امتیازات لازم را بگیریم. من دغدغه خاصی ندارم و به آقای ویسی و بازیکنان خوبمان اعتقاد دارم. بازیکنان باتجربه ما وضعیت را درک کردند و مدیریت باشگاه در ۲-۳ روز اخیر جلساتی برگزار کرده تا قطعا حمایت لازم را از تیم ایجاد کند.

بهرام رضاییان در پاسخ به خبرنگاری که برکناری ایگناسیو مارتینز و احمد آل نعمه را از تصمیمات احساسی او دانست، گفت: احساسی که بعید می‌دانم و من از تصمیمم در خصوص مارتینز دفاع می‌کنم. اگر برگردیم به آن روز، شما به آرشیو خبرگزاری خودتان برگردید نظر کارشناسان را هم بخوانید متوجه می‌شوید. در خصوص برکناری احمد آل نعمه هم ایشان تا پیش از انتخاب سرمربی در کنار باشگاه بودند و به ما کمک کردند که ما هم الان خدمتشان هستیم. این تصور نباید ایجاد شود که ما ۴ سرمربی عوض کردیم. ما با آقای مارتینز به توافق نرسیدیم و عرف است که آقای آل نعمه تا زمان انتخاب سرمربی بعدی، در کنار ما باشد که زحمات زیادی کشید.

دیگر خبرها

  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض