Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه واشنگتن پست, محتوای چندین سند رسمی محرمانه را منتشر کرد که ثابت می کند مقامات عالی رتبه آمریکا از اطلاع رسانی درست از هیجده سال جنگ در افغانستان خودداری می‌کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صدا و سيما, این روزنامه نوشت,فرماندهان عالی رتبه نظامی و سیاسی, در اطلاع رسانی از روند جنگ در افغانستان, سعی می کردند همه چیز را مناسب جلوه دهند حال آنکه می دانستند این سخنان, به دور از واقعیت است اما باز هم سعی می کردند آن بخش از دلایلی را که ثابت می کرد پیروزی در این جنگ ممکن نیست, مخفی نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اسناد همچنین انتقادات صدها مقام مسئول آمریکایی از اتفاقات در افغانستان و چگونگی فرو افتادن آمریکا در جنگ این کشور را افشا می کنند.

روزنامه آمریکایی به بخشی از کوتاهی های آمریکا در جنگ افغانستان که تا به امروز هم ادامه دارد اشاره و تاکید کرد, روسایی چون جرج بوش, باراک اوباما و دونالد ترامپ به همراه فرماندهان نظامی وابسته, به وعده هایشان برای پیروزی در نبرد افغانستان وفا نکرده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6 آمریکا انتشار اسناد سند محرمانه افغانستان جنگ انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تست استعدادیابی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان

 ابوذر باصره، مدیرعامل باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان، از شروع تست استعدادیابی، زیر نظر مربیان تیم‌های پایه این باشگاه خبر داد.

وی با اشاره به اعلام جدول زمان‌بندی مسابقات لیگ‌های فوتسال کشور گفت: علاقه مندان به شرکت در این تست، باید توجه لازم را به نکات مندرج در اطلاعیه‌های بعدی باشگاه مبذول دارند تا فرصت حضور در این تست‌ها را از دست ندهند.

باصره ادامه داد: استعدادیابی آکادمی فوتسال باشگاه فولاد زرند ایرانیان، صرفا برای ورزشکاران بومی شهرستان زرند و در ۵ منطقه‌ ۲ بخش مرکزی و یزدان آباد انجام خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از همکاری رسانه‌های رسمی شهرستان زرند و ضرورت اطلاع رسانی جامع بیان داشت: تقاضا داریم که کانال‌های خبری روستاها و شهرهای تابعه شهرستان زرند نیز در اطلاع‌رسانی به موقع همکاری کنند.

مدیرعامل باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان افزود: جدول زمان‌بندی و اطلاعیه‌ها در کانال‌های رسمی باشگاه در سکوهای روبیکا، ایتا، سروش پلاس و تلگرام با آی‌دی ثابت ziscoclub و صفحه اینستاگرام با آی‌دی zisfc منتشر خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  •  اطلاع‌رسانی نقش مهمی در ترغیب مالکین به اخذ سند دارد
  • اعلام زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «P.h.D» سال ۱۴۰۳
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • آغاز تست استعدادیابی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان