Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:10:25 GMT

مدیرعامل باشگاه استقلال استعفا داد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۷۰۵۱

مدیرعامل باشگاه استقلال استعفا داد

با اعلام سخنگوی وزارت ورزش و جوانان، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال از سمتش استعفا داده است و استعفای او توسط وزیر ورزش در حال بررسی است.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که اولویت این وزارتخانه برگرداندن آندره‌آ استراماچونی به استقلال است که منابع مالی لازم برای این کار هم فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درپی خروج استراماچونی از کشور باشگاه استقلال به دنبال حل مشکلات و بازگرنداندن او بود اما رییس هیات مدیره باشگاه روز گذشته اعلام کرد که استقلال به تمام تعهدات خود در مقابل استراماچونی عمل کرده است و اگر این مربی ایتالیایی برنگردد یک مربی محبوب جایگزین او خواهد شد، این درحالی است که استراماچونی نیز در گفت‌وگوهایی متعدد اعلام کرد که مشکلی برای بازگشت به استقلال ندارد و مقدمه این اتفاق این است که مشکلات حقوقی قراردادش حل شود.

اکنون وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است که فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال استعفا کرده است.

این استعفا روند مدیریتی و تحولات مدنظر هیات مدیره برای انتخاب جانشین استراماچونی را تحت تاثیر قرار خواهد داد و با توجه به اعلام وزارت ورزش تلاش‌ها بر رفع دغدغه‌های استراماچونی و امکان بازگشت او متمرکز خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از صبح امروز آغاز شد که طی آن، وزیر اقتصاد و اموردارایی و وزیر ورزش و جوانان در کنار مسئولین سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه و دیگر مدیران دو تیم، در این مراسم شرکت کردند.

به نقل از ورزش سه در بحث واگذاری مالکیت سرخابی ها و طی روزهای اخیر مقرر شده بود که 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به ترتیب به کنسرسیومی از شرکت های پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو تیم در بازار بورس به مردم واگذار شده بود و ابهاماتی درخصوص پنج درصد باقیمانده نیز به وجود آمده بود.

حالا و با اعلام وزیر ورزش و جوانان، مشخص گردید که پنج درصد باقیمانده نیز قرار است که به پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود. کیومرث هاشمی همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود.

او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899043

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند