Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی تیم ملی بوکس گفت: برگزاری اردوی مشترک با بوکسورهای سایر کشورها باعث می‌شود نقاط ضعف و قوت بچه‌ها دستمان بیاید. تاریخ انتشار: 07:40 - 19 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۳۸۳

غلامرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط تمرینات تیم ملی بوکس اظهار داشت: دور جدید تمرینات را طبق برنامه سرمربی تیم ملی پیگیری می‌کنیم و بعد از اردوی مشترک با ترکیه چند روزی است که تمرین می‌کنیم تا تیم نیجریه به ایران بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوکسورها پس از درخشش مقابل ترکیه انگیزه بالایی دارند و امیدوارم اردوی مشترک با نیجریه هم به بهترین شکل برگزار شود.

وی افزود: این برنامه‌ها برای موفقیت تیم ملی بوکس بسیار مفید است و باید با بوکسورهای قلدر سایر کشورها تن به تن شویم تا نقاط ضعف و قوت بچه‌ها دستمان بیاید. مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا پس از اردو با نیجریه، تیم ملی را به یک تورنمنت تدارکاتی در ترکیه اعزام کنند.

مربی سه ستاره تیم ملی بوکس ادامه داد: بوکسورهای باتجربه و جوان در تیم حضور دارند که ترکیب آنها یک تیم خوب و آماده خواهد شد. مهمترین رویداد پیش‌رو ما مسابقات گزینشی المپیک چین است که باید بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشیم اما توقعات هم باید منطقی باشد. بوکس در دوره گذشته تنها یک سهمیه المپیک کسب کرده و باید واقع بینانه به رقابت‌های چین نگاه کنیم.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: قرعه در مسابقات بوکس خیلی مهم است و امیدوارم در چین بهترین قرعه‌ها نصیب بوکسورهای ایران شود تا بتوانیم دست پر از این مسابقات خارج شویم. ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و باید ببینیم تا آن زمان شرایط چطور پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: امیری: اردوی مشترک با ترکیه را مثبت ارزیابی می‌کنم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی بوکس تیم ملی بوکس غلامرضا کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشورمان ۵ تا ۱۰ اردیبهشت در استان همدان و سالن ۳ هزار نفری الغدیر شهرستان ملایر برگزار می شود.   این پیکار‌ها که حکم انتخابی تیم نوجوانان را دارد با حضور بوکسور‌های همه استان‌ها برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا