Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@07:58:09 GMT

انجام ۸۵۰ بازرسی در ۱۷ آذر

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۷۰۶۷

انجام ۸۵۰ بازرسی در ۱۷ آذر

ابراهیمی نیا با بیان اینکه در روز گذشته (یکشنبه ۱۷ آذر) ۸۵۰ بازرسی انجام شده که نتیجه آن ۱۸۰پرونده بوده است، گفت: صرفا این پرونده‌ها مربوط به گرانفروشی نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «خسرو ابراهیمی‌نیا» شب گذشته (دوشنبه (18 آذر) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما که به بررسی افزایش قیمت کالاها پس از تغییر قیمت بنزین اختصاص داشت با اشاره به اینکه «کاسب حبیب خداست» گفت: اصناف گرانفروش نیستند و کاسب از گرانی لذت نمی‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نایب رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه در گشت تعزیرات نماینده اصناف هم حضور دارد، گفت: در روز گذشته (یکشنبه 17 آذر) ۸۵۰ بازرسی انجام شده است که نتیجه آن 180پرونده بوده است که صرفا این پرونده‌ها مربوط به گرانفروشی نیست.

 

وی با اشاره به اینکه کاسب کار واقعی به دنبال گردش پولی است، گفت: وی تلاش می‌کند خرید و فروش بیشتری صورت گیرد.

 

نایب رئیس اتاق اصناف با اشاره به تاریخ دار بودن برخی کالاها گفت: برخی کالا‌های اساسی تاریخ مصرف دارد و اصناف نمی‌توانند کالای مصرفی و تاریخ مصرف دار را به بهانه گران شده انبار یا احتکار کند.

 

ابراهیمی‌نیا تعداد واحد صنفی در کشور را حدود سه میلیون و در تهران را بیش از ۴۰۰ هزار صنف اعلام کرد.

 

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی تهران با بیان اینکه این سازمان یک مرجع شبه قضایی است و بازرس ندارد، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی قضاتی را با یک گشت تعزیرات و سیار همراه می کند که در محل انجام تخلف حکم صادر می کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد انتخابات کانون های مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر افزایش قیمت نظارت و بازرسی بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: در گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی دو واحد صنفی کافی‌شاپ در مشهد به علت تخلف پلمب شدند.

محسن صیادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی اظهار کرد: در این گشت‌ها دو واحد صنفی کافی‌شاپ در سطح شهر مشهد و یک واحد صنفی نیز در خیابان شیرازی به علت تخلف پلمب شدند.

وی افزود: تخلف این دو واحد عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: اتاق اصناف به واحدهای صنفی رستوران‌داران، اغذیه پیتزا و کافی‌شاپ به استثنا ۵۰ واحد صنفی رستوران منتخب در منطقه ثامن مجوزی برای فعالیت تا ۲ ساعت قبل از اذان مغرب آن هم به صورت بیرون‌بر نداده است و مدیریت بازرسی نظارت اصناف با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • فعالیت اصناف مختلف زیر ذره بین بازرسان کرمان
  • 1000 بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل انجام شده است