Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از هفته چهاردهم لیگ برتر امروز ۳ بازی در شهرهای مختلف برگزار می شود که در این بازی ها شاهین بوشهر میزبان صنعت نفت آبادان است، سایپا در مسجد سلیمان با نفت دیدار می کند و در آخرین بازی هفته پرسپولیس میزبان یکی از دو تیم قعر جدول، گل گهر است. 

* شاهین بوشهر - صنعت نفت
گرچه شاهین بوشهر یکی از دو تیم بدون پیروزی و قعر نشین جدول است، اما این تیم بعد از حضور «میشو» به عنوان سرمربی جدید، هنوز شکست نخورده تا اثرات تحول در این تیم دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ضعیف ترین خط دفاعی لیگ هم با ۲۳ گل خورده به این تیم بوشهری اختصاص دارد که امروز مقابل تیم خوب صنعت نفت کار دشواری در پیش دارد.

صنعت نفت ۲۲ امتیازی بوده و رسما در کورس بالای جدول حضور دارد که پیروزی در این بازی خارج از خانه می تواند آنها را در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل، در بالای جدول تثبیت کند. بهترین گلزن صنعت نفت عیسی آل کثیر مهاجم ۶ گله این تیم است که می تواند یک خطر بالقوه برای بوشهری ها باشد.

* نفت مسجد سلیمان - سایپا
رکورددار مساوی در لیگ برتر امروز میزبان سایپایی است که برای فرار از انتهای جدول تلاش می کند. مسجد سلیمانی های شکست ناپذیر که با ۱۰ مساوی از ۱۳ بازی رکوردی عجیب از خود به جای گذاشته‌اند، این فرصت را دارند تا با پیروزی خانگی مقابل تیم آسیب پذیر سایپا ۲۲ امتیازی شده و جایگاه شان را در نیمه بالای جدول تثبیت کنند. 

نارنجی پوشان نیز در صورت پیروزی در این بازی فرصت خوبی پیدا می کنند تا صعودی چشگیر در جدول داشته باشند و از حاشیه امنیت خوبی برخوردار شوند.

* پرسپولیس - گل گهر
سرخ پوشان تهران که هفته گذشته پیروزی با ارزشی مقابل ذوب آهن به دست آوردند، امروز میزبان گل گهری هستند که نه تنها هنوز پیروز نشده، بلکه ضعیف ترین خط دفاعی لیگ را نیز در اختیار دارد تا حداقل روی کاغذ یک پیروزی نسبتا ساده برای پرسپولیس تصور شود.

سیرجانی‌ها حتی بعد از تغییرات کادر فنی و حضور جلالی باز هم نتایج خوبی نمی‌گیرند و شکست احتمالی در این بازی موقعیت آنها را در جدول متزلزل تر از قبل می کند.

تساوی روز گذشته سپاهان مقابل شهر خودرو و استقلال مقابل پیکان، بهترین موقعیت را برای سرخ پوشان ایجاد کرد تا در صورت پیروزی در این بازی، موقعیتش را در بالای جدول بهتر کند.

در تیم پرسپولیس مهدی ترابی با ۵ گل زده بهترین عملکرد را دارد و پس از وی نیز علیرضا علیپور با ۴ گل دومین بازیکن تاثیر گذار در فاز تهاجمی است.

برنامه دیدارهای روز دوم از هفته چهاردهم لیگ برتر به شرح زیر است.

سه‌شنبه - ۱۹ آذر ۹۸

* شاهین شهرداری بوشهر – صنعت نفت؛ آبادان ساعت ۱۶:۳۰ ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر
داور: سیدمهدی سیدعلی، کمک‌ها: امیرمحمد داوددزاده و محسن بابایی - کمک داوران اضافی: محمدحسین ترابیان و ایمان کهیش - داور چهارم: حامد صفایی، ناظر: بهرام مهرپیما

* نفت مسجدسلیمان – سایپای تهران ساعت؛ ۱۶:۳۵ ورزشگاه شهید بهنام محمدی 
داور: رضا عادل، کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان و دانیال باشنده - کمک داوران اضافی: علی ابراهیمی و علی بای - داور چهارم: حسین مرادی، ناظر: حسن کامرانی‌فر

* پرسپولیس تهران – گل‌گهر سیرجان؛ ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه آزادی تهران
داور: اشکان خورشیدی، کمک‌ها: حسن ظهیری و سعید قاسمی - کمک داوران اضافی: سیدوحید کاظمی و سیدعلی‌اصغر مومنی - داور چهارم: جواد مداح، ناظر: محمدجواد تقی‌پور

کد خبر 4793337

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم گل گهر سیرجان تیم فوتبال شاهین بوشهر تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال سایپا تهران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال تراکتور والیبال تیم فوتبال پیکان تهران تکواندو وزارت ورزش و جوانان شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!

به گزارش "ورزش سه" تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در شرایطی عصر پنجشنبه روبروی هم قرار می‌گیرند که بازی رفت این دو تیم در تهران 2-2 مساوی شده و هر دو بازی فصل گذشته را پرسپولیس برده است.

آخرین باخت سرخ‌ها در آبادان مقابل صنعت نفت به زمستان سال 1400 و روز 15 اسفند ماه در هفته بیست و دوم دو فصل قبل برمی‌گردد که تیم علیرضا منصوراین با دو گل تیم یحیی را شکست داد تا فرار استقلال برای قهرمانی تکمیل شود.

علیرضا منصوریان که در قامت سرمربی نفت تهران یک بار در مصاف با پرسپولیس برانکو در لیگ پانزدهم با شکست سرخ‌ها قهرمانی را از این تیم گرفته بود، این بار در نقش سرمربی صنعت نفت با دو گل از سد تیم یحیی عبور کرد تا فاصله استقلال با پرسپولیس به شش امتیاز برسد و آبی‌ها با سرمربیگری فرهاد مجیدی امیدوارانه‌تر به سمت قهرمانی پیش بروند.

در این مسابقه با اشتباه عجیب و محرز حامد لک در دقیقه 7 پرسپولیس دروازه‌اش را بازشده دید. در این لحظه ارسال آرام محمدرضا غبیشاوی را لک می‌توانست به راحتی مهار کند، اما دروازه‌بان پرسپولیس اشتباه بزرگی انجام داد و شرایط روانی تیمش را بهم ریخت.

بعد از این گل پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا به گل برسد و چند موقعیت خوب در نیمه نخست داشت اما ایستادگی فرزین گروسیان و خط دفاع نفت باعث شد همین یک گل در نیمه نخست پابرجا بماند.

در نیمه دوم نیز پرسپولیس شرایط نسبتا بهتری داشت، اما با حرکت تکنیکی فاخر تهامی و ضربه زمینی محمود مطلق‌زاده صنعت به گل دوم خود نیز رسید.

در این بازی شرزود تمیروف، مهاجم ناکارامد ازبک پرسپولیس، برای اولین بازی پیراهن این تیم را به تن کرد و یک بار نیز در دقایق پایانی تیر دروازه حریف را لرزاند.
از ترکیب اصلی آن روز پرسپولیس تنها وحید امیری و مهدی ترابی در پرسپولیس امروز مانده‌اند و از ارنج اصلی صنعت فاخر تهامی و میثم تهیدست هنوز پیراهن زرد نفتی‌ها را به تن می‌کنند.

با این باخت تیم یحیی گل‌محمدی امیدهایش برای کسب ششمین قهرمانی متوالی را از دست داد تا چشم امیدش به شکست استقلال در دربی برگشت باشد که یازده روز بعد از این بازی برگزار شد و در نهایت به تساوی انجامید تا فاصله حفظ شود و آبی‌ها بدون شکست به سمت قهرمانی پیش بروند.

حالا و بعد از دو فصل و این بار در هفته بیست و چهارم پرسپولیس مقابل صنعت نفت قرار خواهد گرفت و فراز کمالوند هم که به رنگ آبی تمایل دارد و یک بار موفق شده در جام حذفی پرسپولیس برانکو را حذف کند، برای باقی تیمش می‌توان عامل خوشبختی استقلال و بی‌رقیب شدن دوباره این تیم برای رفتن به سمت قهرمانی باشد که باید دید او موفق خواهد بود یا اندیشه‌های اوسمار و ستاره‌های پرسپولیس شرایط دیگری را رقم می‌زنند.

دیگر خبرها

  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین