Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد فعله‌گری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال ۱۸۰ واحد تولیدی در استان به شبکه سراسری گاز متصل شده و قرار است این تعداد تا پایان سال جاری این تعداد به ۳۰۰ مورد برسد.

وی اضافه کرد: تاکنون به ۲ هزار و ۲۸۱  صنعت جزء و عمده، نیروگاه سیکل ترکیبی تولید برق در سنندج و ۵۲ جایگاه CNG در نقاط مختلف این استان گازرسانی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه براساس مصوبه شورای اقتصاد یک هزار و ۱۱۳ واحد صنعتی در استان برای گازرسانی شناسایی شده است، افزود: از این تعداد به ۴۸۲ واحد، گازرسانی و در مصرف ۳۴ میلیون لیتر سوخت مایع صرفه جویی شده است.

فعله‌گری تاکید کرد: این شرکت برای گازرسانی به هر واحد صنعتی براساس مصرف تا سقف ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه می‌کند که در صورت مصرف مازاد، خود واحد تولیدی باید مابقی هزینه گازکشی را پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به ۱۳۳ واحد صنعتی در حال اجراست، اضافه کرد: ۶۲ واحد در مرحله انتخاب پیمانکار و تعداد ۳۶ واحد صنعتی دیگر نیز در مرحله مطالعاتی و اقدام برای برگزاری مناقصه است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: براساس مصوبه شورای اقتصاد، هر واحد صنعتی که سه سال از سوخت فسیلی استفاده کرده باشد در لیست شرکت گاز کردستان قرار گرفته و گازرسانی به آن صورت می‌گیرد.

شرکت گاز کردستان حدود ۵۲۸ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی، عمومی و ادارات دارد و  بیش از یک میلیون و ۵۴۰ هزار نفر جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها کردستان گازرسانی صنعت اقتصاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان گازرسانی صنعت اقتصاد کردستان گازرسانی صنعت اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور

محمد حسن قنبری رئیس اداره آموزش پژوهش و فناوری صمت چهارمحال و بختیاری گفت: واحد‌های صنعتی دانش بنیان استان ۲۸ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: طی یک سال اخیر ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور اضافه شده‌اند. 

قنبری اضافه کرد: این واحد‌ها در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته؛ برق و الکترونیک؛ مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی؛ فناوری زیستی و صنایع غذایی هستند.

بیشتر بخوانید

طراحی دستگاه تشخیص بیماری‌های عفونی آبزیان

وی ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از ۱۱۰ امتیاز پیش بینی شده معاونت علمی؛ فناوری ریاست جمهوری بهره‌مند شوند.

قنبری گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان مطابق با سطح فناوری محصول به سه گروه واحد‌های فناور؛ نوآور و نوپا تقسیم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • آغاز طرح واکسیناسیون سراسری دام علیه بیماری تب مالت از اردیبهشت
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور