Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@16:08:28 GMT

وزیر بهداشت: کمبود دارو در کشور نداریم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۷۰۸۱

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود توطئه دشمنان برای ایجاد بحران، امروز کمبود مهمی در عرصه دارو و درمان برای مردم کشور نداریم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از ایرنا دکتر سعید نمکی دوشنبه شب در حاشیه بازدید از مراکز درمانی سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: کمبود دارویی امروز کشور نسبت به پارسال کاهش داشته و به یک سوم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: با عنایت دولت و مجلس شورای اسلامی بودجه سال ۹۹ وزارت بهداشت، نسبت به سال جاری حدود ۱۵ درصد افزایش دارد که البته تغییراتی نیز در مجلس داده می‌شود. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود کمبود منابع و مشکلات اقتصادی یک هزار طرح بهداشتی و درمانی در کشور آماده بهره‌برداری است.   وی افزود: طی ۲۰ هفته آتی تا هفته سلامت در اردیبهشت سال ۹۹ هر هفته ۵۰ طرح بهداشتی و درمان با اولویت مناطق محروم برای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.
طی سفر دوشنبه شب وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان سبزوار هفت طرح بهداشتی و درمانی با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر بهداشت سعید نمکی مجلس شورای اسلامی سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسلم مخفی در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او تأکید کرد: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد(ع) با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه
  • مخالفت با ارجاع گزارش وضع بازار دارو به قوه قضاییه