Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرزایی با اشاره به ثبت ۴ میلیون درخواست برای پرداخت یارانه معیشتی تاکنون گفت: بر اساس تحقیقات ما برخی از آنها یارانه معیشتی دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «حسین میرزایی» شب گذشته (دوشنبه 18 آذر) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره مشکلات پرداخت یارانه معیشتی به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: تا الان ۴ میلیون درخواست کننده یارانه معیشتی ثبت شده است که بر اساس تحقیقات ما برخی از آنها یارانه معیشتی دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی ستاد مشمولان حمایت معیشتی با اشاره به اینکه دهک‌های بالای توان مالی جامعه یارانه معیشتی نمی‌گیرند، گفت: مبنای مقدار دریافت حقوق؛ مجموع دریافتی تمام اعضای خانواده است.

 

وی با بیان اینکه مقدار حقوقی و دریافت مالی خانواده برای دریافت یارانه معیشتی محاسبه می‌شود، گفت: چنانچه تغییری در تعداد و ساختار خانواده صورت بگیرد از ابتدای دی ماه در دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام به ثبت تغییرات کنند.

 

سخنگوی ستاد مشمولان حمایت معیشتی تاکید کرد: کسانی که خودروی بالای ۳۰۰ میلیونی داشته باشد یارانه معیشتی نمی‌گیرد.

 

در ادامه این برنامه خبری معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره سهمیه بنزین «پیک های موتوری» گفت: ما منتظریم پیمایش این گروه به وزارت نفت اطلاع داده شود تا شبیه تاکسی های اینترنتی مابه الفاوت نرخ بنزین به حساب های آنها واریز شود.

 

«شهرام رضایی» همچنین درباره تاکسی های اینترنتی گفت: اختلاف مبلغ قیمت بنزین قبل و بعد از 24 آبان به صورت هفتگی به حساب آنها واریز می شود. سرویس مدارس هم باید در سامانه سپند ثبت نام کنند./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد انتخابات مجلس انتخابات مجلس شورای اسلامی وزارت کشور مسجد مسجد طرح حمایت معیشتی دولت طرح حمایتی طرح حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس

به گزارش «نماینده»، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش خواستار انجام برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شد.

‌متن نامه منادی‌ سفیدان رئیس کمیسیون آموزش مجلس به صحرایی وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر صحرایی
وزیر محترم آموزش و پرورش

سلام علیکم
احتراما همانگونه که مستحضرید نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش انسان‌های خدوم و زحمتکش و بی‌ادعایی بوده ولی متاسفانه حقوق این قشر زحمتکش پایین‌ترین حقوق در بین کلیه کارکنان دولت می‌باشد. این نیروها همزمان مسئولیت ارائه خدمات و پذیرایی از معلمان و دانش‌آموزان، نگهبانی و حفاظت از مدرسه و پشتیبانی تاسیسات آن را بر عهده دارند. غفلت از وضعیت این عزیزان به ویژه وضعیت معیشتی و حقوق دریافتی نه تنها ظلم فاحش به این قشر زحمتکش و بی‌ادعاست، بلکه ضرر و زیان جبران ناپذیری به اموال دولتی را در بر خواهد داشت.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید هر چه سریعتر در جهت تکریم و ارج نهادن به زحمات این قشر فداکار و برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی آنها، اقدامات موثر کارسازی انجام گردد.

دیگر خبرها

  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت
  • جزئیات نحوه دریافت یارانه یک‌ میلیونی کودکان | این دست از کودکان یک میلیون یارانه می‌گیرند
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • درخواست «مهریه» یک ماه بعد از ازدواج