Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برهم صالح، رئیس‌جمهور عراق و مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگویی تلفنی اوضاع فعلی عراق و منطقه و همچنین راه‌های تقویت روابط دوجانبه را بررسی کردند.

مایک پنس در این گفت‌وگو اعلام کرد: «ما از ثبات عراق و خواسته معترضان برای اصلاح امور و صلح و دوری از خشونت حمایت می‌کیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به اراده عراقی‌ها و گزینه‌های آن‌ها به دور از مداخلات خارجی احترام گذاشت و مهم شمرده شود.»

بیشتر بخوانید: هشدار قیس الخزعلی درباره فراخوان تظاهرات بغداد

بغداد سفرای چهار کشور غربی را احضار کرد

رئیس‌جمهور عراق نیز با تاکید بر لزوم خودداری از خشونت، حفظ آرامش اعتراضات مردمی و پاسداری از حق مردم در بیان خواسته‌ها به روشی متناسب با یک کشور دموکراتیک، گفت: «ما هم می‌خواهیم راه حل اوضاع کنونی عراق مبتنی بر تصمیم ملی عراقی‌ها و به دور از مداخلات خارجی و به شیوه‌های مسالمت آمیز باشد به گونه‌ای که ضمن حفظ امنیت و جلوگیری از خونریزی‌ها به اعتلای قانون و کشور کمک کند و حق آزادی بیان و برپایی تظاهرات مسالمت آمیز را مصون بدارد و دفع همه تلاش‌ها مداخله جویانه در امور داخلی این کشور و ناامن کردن آن تقویت شود.»

پیش‌تر رئیس جمهور عراق در دیدار با روسای تشکل‌های پارلمانی به منظور بررسی اوضاع سیاسی و امنیتی این کشور گفت پایبندی به زمانبندی‌های قانونی برای انتخاب نخست وزیر دولت موقت و یک فرد ملی گرا که با کفایت و مورد رضایت ملت عراق باشد امری ضروری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مایک پنس برهم صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید

رئیس جمهور با تأکید بر لزوم مبارزه با قاچاق کالا و رونق تولید در کشور، گفت: رشد اقتصادی و و رونق تولید می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را رفع کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید ابراهیم رئیسی در جشن احیای 201 واحد تولیدی راکد استان سمنان، اظهار داشت: شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی در گرو تولید است.

وی افزود: همه تلاش‌ها باید در راستای افزایش تولید باشد و افزایش تولید هیچ تناسبی با قاچاق ندارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید کشور است، عنوان کرد: قاچاق کالا تولید را در کشور از نفس می‌اندازد.

در حال تکمیل. ..

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه اردن با امیرعبداللهیان درباره تحولات منطقه
  • گفت‌وگوی وزیر کشور با سیل‌زدگان در کنارک + فیلم
  • تحولات اوکراین|اوضاع در جبهه نبرد به نفع مسکو تغییر کرده است
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • ۱۹۵ هزار شغل در کشور تثبیت شد
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • وزیر کشور، پیگیر اوضاع بارندگی در کرمان