Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در راستای توجه به مقوله تکریم ارباب رجوع و پاسخ به انتظارات مشتریان، سامانه ارتباط با مشتریان صندوق قرض الحسنه امداد ولایت راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان،  هدایت صفری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه صندوق امداد ولایت استان زنجان با هدف ارائه خدمات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت این نهاد از شهریور ماه سال 95 در این استان ایجاد شده است ، گفت : رویکرد کمیته امداد از ایجاد صندوق امداد ولایت ترویج و توسعه سنت حسنه قرض الحسنه در جامعه با بهره گیری از سپرده خیران و نیکوکاران در این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی با بیان اینکه خدمات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت در قالب تسهیلات اشتغال و کار گشایی به خانواده های تحت حمایت این نهاد و اقشار نیازمند ارائه می شود، افزود: در کنار ارائه این خدمات ، با بسترسازی های انجام شده از جمله اتصال به شبکه شتاب سیستم بانکی کشور ، کمک معیشت و یارانه مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز از طریق این صندوق پرداخت می شود.

 


صفری با اشاره به اینکه به منظور ایجاد بهبود در خدمت رسانی اثربخش به جامعه هدف این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت ارزیابی از عملکرد و نحوه خدمت رسانی این صندوق به صورت مستمر انجام می شود، ادامه داد: با همین رویکرد و در راستای توجه به مقوله تکریم ارباب رجوع در پاسخ به انتظارات مشتریان، سامانه ارتباط با مشتریان صندوق قرض الحسنه امداد ولایت راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 


وی با بیان اینکه این سامانه که یکی از راه های ارتباطی مشتریان صندوق برای طرح شکایات، درخواست‌ها، انتقادات و پیشنهاد‌ها با صندوق امداد ولایت است ، تصریح کرد: هدف اصلی راه اندازی این سامانه تلفنی در صندوق  امداد ولایت  ارتقاء خدمت‌رسانی با کیفیت و سریع به جامعه هدف این نهاد است.

 


صفری با اشاره به اینکه از قابلیت های مهم سامانه تلفنی صندوق امداد ولایت آگاهی مددجویان و مشتریان از آدرس و تلفن شعب صندوق امداد ولایت ، موجودی و گردش حساب ، پرداخت قبوض و خرید شارژ است ، افزود : ثبت و پیگیری تراکنش¬های ناموفق ،  آگاهی از وضعیت اقساط معوقه ، دریافت رمز و درنهایت ارائه انتقادات و پیشنهادات  از طریق ارتباط با بازرسی و حراست این صندوق از قابلیت های مهم دیگر این سامانه است.

 


وی با بیان اینکه سامانه ارتباط با مشتریان صندوق امداد ولایت به صورت کشوری راه اندازی شده است ، ادامه داد: دارندگان کارت و مشتریان دارای حساب در صندوق امداد ولایت می توانند با برقراری تماس با شماره 74396000‏-021 به صورت غیر حضوری خدمات مورد نیاز خود را از این طریق از صندوق امداد ولایت دریافت کنند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مجلس شورای اسلامی مسجد کانون های مساجد انتخابات خبرگان رهبری و مجلس روز دانشجو مسجد صندوق امداد ولایت زنجان صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود سال گذشته ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارائه شده است.

روح‌اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندساز، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است. در همین راستا سال گذشته ۱۰۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات، گفت: این نهاد به منظور حمایت همه جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضایی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضاییه ) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات موثری انجام داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند