Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش با اعلام این خبر گفت: با تلاش هایی که صورت گرفته است مشکل مالی استراماچونی حل شده و پول ایشان آماده است. ضمن اینکه ایشان خواستار کاهش مدت قراردادش به مدت یک سال شده که این را هم هیات مدیره باشگاه موافقت کرده است.

ناظمی ادامه داد: البته اطمینان داریم که ایشان مشاورانی دارد که اطلاعات سرمربیان دیگر را هم به وی داده اند و شاید به همین خاطر سراغ بحث کاهش مدت قرارداد و مباحث مالی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این دوستان به مربیان اطلاعات درست و دقیق بدهند.

وی ادامه داد: طبق قراردادی که طرفین با هم دارند استراماچونی باید به ایران برگردد. حالا که با درخواست های وی موافقت شده اگر برنگردد بد اخلاقی کرده است و باید به هواداران استقلال پاسخ بدهند.

ناظمی ادامه داد: البته در جدایی ویلموتس و استراماچونی نباید نقش همسران بزرگوار این دو را در نظر نگرفت چرا که آنها از فعالان اجتماعی بودند و روی این دو سرمربی تاثیر گذاشتند.

سخنگوی وزارت ورزش در مورد گزینه های مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز گفت: واقعیت این است که تعداد این گزینه ها به سه تا چهار نفر بیشتر نمی رسد و اینها هم مدیران قدیمی هستند که قبلا هم سابقه مدیریت داشته اند و امتحان پس داده  هستند. متاسفانه ما مدیر تربیت نکرده ایم و در این زمینه دست وزارت ورزش هم بسته است.

کد خبر 4790634

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران آندره استراماچونی وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال تراکتور وزارت ورزش و جوانان والیبال تیم فوتبال پیکان تهران تکواندو شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گفت: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های ما در کسب مجوز حرفه‌ای داشتیم حل شد و پس از مکاتبه با AFC دیگر حرف و حدیثی باقی نمانده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی در مراسم واگذاری مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: امیدواریم که در آینده اتفاقات خوبی برای دو باشگاه رقم بخورد. شأن برگزاری این جلسه در وزارت اقتصاد این است که قرار است یک اتفاقات بزرگی در ورزش ما بیفتد و ورزش را به عنوان یک صنعت نگاه کنیم. در جهان، ورزش چیزی حدود 2 درصد تولید ناخالص کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و در کشورهای همسایه ما هدف‌گذاری‌شان برای 3 سال آینده 3 درصد است. صنعت ورزش به عنوان یک صنعت پولساز و اقتصادی جایگاه خودش را در دنیا پیدا کرده است و کشور ما هم نیاز هست که به این سمت حرکت کند و فکر می‌کنم نقطه آغاز این کار واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

 

وی ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایی که ما همیشه در کسب مجوز حرفه‌ای داشتیم، حل شد. با کنفدراسیون فوتبال آسیا هم چک کردیم و این مشکل برطرف شد. اسنادی که داشتیم را برای AFC ارسال کردیم و دیگر حرف و حدیثی باقی نماند. ان‌شاءالله دو باشگاه هم تلاش کنند که بقیه نواقص هم برطرف شود و بتوانند مجوز بگیرند. اینکه هر دو باشگاه  الان در این مقطع واگذار شدند نشان‌دهنده عزم جدی است که نه تنها حل مشکل مجوز بوده بلکه نگاه روبه جلویی وجود داشته است. خوشبختانه این اتفاق مبارک رخ داد و هر دو باشگاه همزمان واگذار شدند که اتفاق بسیار خوبی است.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای خاطر نشان کرد: امیدواریم که این اتفاق، ایستگاه آغازی باشد و سرعت پیشرفت فوتبال و ورزش‌مان را بیشتر کند و شاهد پیشرفت ورزش و فوتبال باشیم. جا دارد که از همه همکاران‌مان در فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، آقایان تاج و نبی تشکر کنم. بسیار بسیار پیگیری صورت گرفت تا این اتفاق افتاد. فکر می‌کنم در دو سال اخیر که من مسئولیت گرفته‌ام، هر مدیری که از سوی سازمان خصوصی‌سازی می‌آمد یکی از اولین جلساتش را با فدراسیون فوتبال برگزار می‌کند. همین الان تا به امروز که این مراسم برگزار می‌شود وزارت ورزش به دنبال حل مشکلات دیگر است. روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان شرکت توسعه داشتیم که استادیوم آزادی هم یک تکان اساسی بخورد. همه این مسائل حاصل این است که همه دوستان در بدنه ورزش متوجه اهمیت فوتبال و اثرات اقتصادی و اجتماعی فوتبال در نزد مردم شده‌اند، ما هم خوشحال هستیم که در این راه یک نقش کوچک داشتیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود