Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک - مهاجم تیم ماشین‌سازی نتیجه حاصل شده در دربی تبریز را عادلانه دانست. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سامان نریمان‌جهان پس از پیروزی دو بر صفر ماشین‌سازی در دربی تبریز اظهار داشت: دربی یک بازی مهم برای همه تیم‌هاست. از پیروزی در این دیدار خوشحال شدم اما زمانی که ناراحتی هواداران تراکتور را دیدم گریه‌ام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم تراکتور هر چه سریع‌تر به روزهای خوبش برگردد.

وی افزود: ما با این هواداران خاطرات خیلی خوبی داشتیم و در آستانه قهرمانی بودیم. خاطرات آن دوران از ذهن هیچ‌ کس پاک نمی‌شود، چون بهترین تیم تاریخ تراکتور همان تیمی بود که هدایت آن را رسول خطیبی برعهده داشت. 

خطیبی فاتح دربی تبریز شد/ تراکتور بدون دنیزلی هم باختخطیبی: برخی از خودی‌ها دوست ندارند نتیجه بگیریم/ ماشین‌سازی صدرنشین دیدارهای خانگی لیگ استحاشیه دیدار ماشین‌سازی – تراکتور| تداوم شعار تماشاگران علیه صادقیان/ برق ورزشگاه بنیان دیزل قطع شد

بازیکن تیم ماشین‌سازی درباره پیروزی تیمش مقابل تراکتور گفت: نتیجه عادلانه بود. ما به تراکتور موقعیت ندادیم و خودمان هم در ضد حمله باز هم می‌توانستیم گل بزنیم. ما می‌خواستیم شرافتمندانه بازی کنیم و نان حلال سر سفره‌مان ببریم.

انتهای پیام/118/ح

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس به یک جوان دیگر در دربی رو می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، برد 4 بر یک ذوب آهن مقابل تراکتور فوتبال دوستان را شگفت زده کرد و تبعات سنگینی مثل اخراج پاکو خمس داشت. 

اما یکی دیگر از نکات قابل توجه این مسابقه پرحاشیه و خبرساز سازنده گل چهارم بود؛ جایی که پویا مختاری ، هافبک دفاعی جوان ذوب آهن پاس خوبی را برای امیرحسین جدی مهیا کرد و او موفق شد تیر خلاص را در یادگار به تراکتور بزند. 

ذوب آهن یکی از باشگاه‌هایی به شمار می‌رود که معمولا شرایط استفاده از بازیکنان جوان در آن نسبت به بسیاری باشگاه‌های لیگ برتری فراهم تر است و این روزها پویا مختاری که از رده‌های پایه سایپا به اردوی سبزپوشان پیوسته امیدوار به دست و پا کردن نامی در فوتبال ایرانی برای خود است.

مختاری که سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می شود امسال رضایت محمد ربیعی را جلب کرد و تاکنون در ۱۲،۱۳ مسابقه برای ذوب آهن به میدان رفته و در نهایت موفق شد اولین پاس گل لیگ برتری اش را مقابل تراکتور ثبت کند.

پس از نمایشی که مختاری در تبریز و در پست هافبک دفاعی داشت، حالا باید دید ربیعی در دربی اصفهان به او فرصت می‌دهد یا بازیکن دیگری در پست 6 سبزپوشان بازی خواهد کرد.

دیدار سپاهان و ذوب آهن از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود.

دیگر خبرها

  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)
  • پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • شانس به یک جوان دیگر در دربی رو می‌کند
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!
  • تراکتور در انتظار دهمین پاس طلایی ریکی