Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۶۷ میلیون تومان نیز برای کمک به رفع سوء تغذیه ۱۰۶۶ کودک کمتر از پنج سال و ۲۵ مادر باردار و شیرده تحت حمایت کمیته امداد استان یزد هزینه شده که سرانه پرداختی برای هر نفر ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان بوده است.

به گزارش ایسنا  و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، «محمدحسین جمال پور» امروز سه‌شنبه نوزدهم آذرماه با بیان مجموعه فعالیت‌های این نهاد در بخش درمان، بهداشت و بیمه مکمل مددجویان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون دو میلیارد و ۱۹ میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی، تغذیه کودکان کمتر از پنج سال، ارتقای شاخص‌های بهداشتی و بیمه‌های تأمین اجتماعی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد و نیازمندان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قبل از سال ۹۸ فعالیت‌های درمانی کمیته امداد به سه بخش بهداشتی، بیمه درمان پایه و بیمه مکمل درمان معطوف بود ولی از ابتدای سال جاری بخش بیمه درمان پایه به سازمان بیمه سلامت واگذار شده است.

معاون کمیته امداد استان بیان کرد: در این مدت ۶۵۲ میلیون تومان در قالب بیمه مکمل درمان مددجویان تحت حمایت از جمله فرانشیز، خدمات بستری، دارو، دندان‌پزشکی، خدمات ویژه به سالمندان و بیماران صعب‌العلاج هزینه شده است.

وی با اشاره به توجه این نهاد در زمینهٔ ارتقای شاخص‌های بهداشتی مددجویان تحت حمایت، گفت: برنامه‌های مختلفی از جمله توزیع اقلام بهداشتی، برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت، بهداشت دهان و دندان و طرح‌های غربالگری برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی جامعه هدف تحت حمایت در حال انجام است و از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۱۲۷ میلیون تومان به این بخش اختصاص پیدا کرده است.

جمال پور در این گزارش ادامه داد: هم‌اکنون ۷۴۰ نفر از مجریان طرح‌های اشتغال و همچنین زنان سرپرست خانوار تحت حمایت از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند و طی این مدت ۶۷۳ میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی آن‌ها پرداخت‌ شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۶۷ میلیون تومان نیز برای کمک به رفع سوء تغذیه ۱۰۶۶ کودک کمتر از پنج سال و ۲۵ مادر باردار و شیرده تحت حمایت کمیته امداد استان یزد هزینه شده که سرانه پرداختی برای هر نفر ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان بوده است.

به گفته این مسئول، سال گذشته ۹ میلیارد و ۹۱۲ میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی، بهداشتی، تغذیه کودکان کمتر از پنج سال و بیمه‌های تأمین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی مددجویان تحت حمایت استان یزد و نیازمندان موردی هزینه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كميته امداد يزد سوء تغذیه کودکان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد