Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «سعید آقاخانی» بازیگر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «خداحافظی طولانی»، امسال با دو فیلم راهی جشنواره فیلم فجر ۳۸ شده تا بتواند موفقیت خود در کسب سیمرغ بلورین را تکرار کند.   تاریخ انتشار: 08:30 - 19 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۵۲۵

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با نزدیک شدن به زمان برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اخبار و گمانه زنی‌ها در خصوص حضور و یا عدم حضور فیلمسازان، بازیگران و کارگردانان در میان اهالی رسانه و علاقمندان سینما به شدت داغ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این میان با شروع فصل تولید، بسیاری از آثار سینمایی برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شده و متعاقباً بازیگران نیز برای حضور در این آثار وارد قرارداد می‌شوند، همین عاملی است تا فهرست پرکارترین و یا غایبان سینما در جشنواره فیلم فجر سی و هشتم به یکی از اخبار جذاب سینما در فصل پاییز مبدل شود. 

بیشتر بخوانید: برای آشنایی با ۳۵ فیلمی که راهی جشنواره فیلم فجر می‌شوند اینجا کلیک کنید

«سعید آقاخانی» بازیگر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «خداحافظی طولانی» امسال با دو فیلم راهی جشنواره فیلم فجر شده تا بتواند موفقیت خود در کسب سیمرغ بلورین را تکرار کند. 

شاید چندین سال پیش تمامی اذهان عمومی آقاخانی را به ایفای نقش های کمدی و یا کارگردانی چنین آثاری می‌شناختند و هیچکس فکر نمی‌کرد که این بازیگر سینما بتواند موفقیت بسیار بیشتری را در ایفای آثار جدی به دست آورد اما آقاخانی نه تنها در «خداحافظی طولانی» بلکه در دیگر آثار غیرکمدی هم بازی خوبی را ارائه داد. 

قسم، پیلوت، بنفشه آفریقایی، اروند و آباجان از مجموعه آثاری هستند که آقاخانی در آنها نقش های بسیار قابل تاملی را ایفا کرده است، البته حضور موفق وی در کنار رضا عطاران در برخی آثار جدی باعث شد تا بسیاری از بازیگران کمدی برای حضور در آثار جدی مشتاق شوند اما کمتر به موفقیتی همچون آثار آقاخانی دست یافتند. 

حال این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون که به تازگی سریال موفق «نون.خ» را روی آنتن نوروزی تلویزیون داشته بار دیگر می‌خواهد با ایفای نقش در دو فیلم «زنبور کارگر» و «خون شد» برای کسب سیمرغ بلورین جشنوار فیلم فجر با سایر رقبا وارد مبارزه شود. 

***زنبور کارگر

فیلم سینمایی زنبور کارگر از جمله آثاری است که می‌تواند با توجه به عوامل و بازیگران از شانس‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر باشد. فیلمبرداری فیلم سینمایی «زنبور کارگر» به نویسندگی سعید نعمت اله و تهیه کنندگی و کارگردانی افشین صادقی چندی پیش در تهران آغاز شده و همچنان در حال انجام است.

آقاخانی در این فیلم با حمید فرخ نژاد، شبنم مقدمی، حسین مهری، علیرضا آرا، مارال فرجاد، مجید نوروزی و ستایش موسوی همبازی شده است، همکاری مشترک سعید آقاخانی و حمید فرخ‌نژاد یکی از نکات جذاب این فیلم برای هواداران سینما است.

در خلاصه قصه این فیلم آمده است: بیوک که سال‌ها پیش زنش را به دلیل اهمال پزشکی از دست داده، در نزاعی کشته می‌شود. حالا دختر او درصدد قصاص قاتل است. در این میان تنها شاهد، دوست دختر قاتل است…

***خون شد

فیلم سینمایی «خون شد» نخستین تجربه همکاری سعید آقاخانی و مسعود کیمیایی است، وی با کارگردانان مختلفی کار کرده اما باید دید در جنس سینمای مسعود کیمیایی که همچنان از دیالوگ های سنگین و کلاسیک بهره می برد چه نقشی را ایفا کرده است. 

مسعود کیمیایی، این روزها فیلمبرداری بیست و نهمین فیلمش را در خیابان‌های تهران آغاز کرده است. جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این فیلم است. «خون شد» برای نمایش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

سعید آقاخانی در فیلم سینمایی «خون شد» با بازیگرانی همچون سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق‌نورد، سیامک صفری همبازی شده و باید دید می تواند با ایفای نقشی که همه آن را متفاوت خوانده اند سیمرغ دوم جشنواره فیلم فجر را از آن خود نماید یا نه.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 به نقل از حوزه هنری قم، پنج اثر برگزیده جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم در مرحله انتخابی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حاضر هستند.

«همه آب‌ها نام عباس را می‌دانند» از مسجد حسینی، «دوستی ابدی» از مسجد چهارده معصوم (ع)، «یک باغچه بنفشه برای تو» از مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، «راز گل سرخ» از مسجد مصطفی خمینی (ره) و «جان پدر کجاستی» از مسجد عترت آثار حاضر در مرحله داوری این همایش هستند.

استان قم به دلیل ظرفیت بالای تئاتر بچه‌های مسجد و حضور ۱۳۰ گروه فعال در استان توانسته پنج سهمیه مرحله انتخابی جشنواره بچه‌های مسجد را به خود اختصاص دهد.

این پنج اثر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور کارشناسان دفتر بچه‌های مسجد مرکز هنر‌های نمایشی بازبینی و آثار منتخب در مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی باید تولید شود
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!