Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمایه‌دار آمریکایی صهیونیست معتقد است بزرگترین کاری که رئیس‌جمهور فعلی ایالات متحده برای رژیم صهیونیستی انجام داده، خروج از برجام بود.

به گزارش مشرق، «شلدون ادلسون» سرمایه‌دار صهیونیست آمریکایی روز دوشنبه مدعی شد بزرگترین کاری که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده برای رژیم صهیونیستی انجام داده است، خروج از توافق هسته‌ای ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه «موندووایس» ترامپ طی نشست «شورای آمریکای اسرائیلی» در محله هالیوود در ایالت فلوریدا گفت: «به شلدون گفتم به نظرت بزرگترین کار [برای اسرائیل] کدام بود؟... او گفت، بزرگترین کاری که برای اسرائیل انجام دادی، شکستن و لغو توافق وحشتناک، یک‌طرفه و فاجعه‌باری بود که دولت [باراک] اوباما منعقد کرد».

بیشتر بخوانید: میزبانی یک فعال سعودی از صهیونیست‌ها در منزلش صهیونیست‌های ثروتمند از حالا دخالت در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را آغاز کرده‌اند+ تصاویر

وی همچنین اعتراف کرد که یهودیان آمریکایی چندان علاقه‌ای به رژیم صهیونیستی ندارند: «ما باید کاری کنیم مردم کشورمان، بیشتر به اسرائیل علاقه داشته باشند».

ترامپ با بیان اینکه جنبش تحریم رژیم صهیونیستی (بی. دی. اِس) در حال باز کردن راه خود به داخل حزب دموکرات است، توضیح داد:‌«دولت من شدیدا جنبش بی.دی‌اس علیه اسرائیل را محکوم می‌کند... تحیرآور است که تعدادی از اعضای چپ‌گرای کنگره اخیرا به اقدامات بین‌المللی برای حمله به اسرائیل پیوسته‌اند».

رئیس‌جمهور آمریکا با افتخار به دهن‌کجی کردن به چهل نفر از سران کشورهای مختلف که مخالف تصمیم وی در به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بودند، افزود: «رؤسای جمهور، نخست‌وزیرها، پادشاه‌ها و ملکه‌ها با من تماس گرفتند و گفتند این کار را نکن، این یک کار وحشتناک است... من به [منشی کاخ سفید] گفتم به آنها بگو که الان سرم شلوغ است و بعدا با آنها تماس می‌گیرم!... روزها گذشت و من تصمیم خودم را در کاخ سفید اعلام کرد».

ترامپ خطاب به یهودیان این کشور گفت مجبورند به او رأی دهند زیرا در غیر این صورت، با تشکیل دولت دموکرات و وضع کردن مالیات بر ثروت، همه آن‌ها ورشکسته می‌شوند.

وی در حالی این سخنان را بیان کرد که حمایت «ایپک» و دیگر بنیادهای صهیونیستی از سیاستمداران آمریکایی موضوعی مخفی نیست و حتی بخشی از مبالغ پرداختی به نامزدهای ریاست‌جمهوری و کنگره آمریکا به صورت عمومی اعلام می‌شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین شلدون ادلسون دونالد ترامپ هالیوود یهودیان کاخ سفید ترامپ آمریکا رژیم صهیونیستی برجام کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ یاسین: پاسخ ایران، پوشالی بودن اسرائیل را ثابت کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی یاسین العاملی رئیس انجمن علمای صور و منطقه آن در لبنان، در بیانیه ای گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایت هدف قرار دادن کنسولگری خود در سوریه توسط رژیم صهیونیستی از یک سو شکنندگی و پوشالی بودن این رژیم را ثابت کرد و از سوی دیگر حمایت غربی، آمریکایی و عربی که در برابر جنایات رژیم اسرائیل علیه ملّت ها تسلیم شده است را تأکید می کند.

وی با بیان اینکه پاسخ ایران گامی اساسی در مسیر بیرون راندن پروژه صهیونیستی- آمریکایی از منطقه بود و به راستی ثابت کرد که محور مقاومت و مردم آزاده، پشتوانه واقعی فلسطین هستند، تاکید کرد: هرکس در گفتار یا عمل به موشک‌های ایران اعتراض کند، خائن ضعیف است.

شیخ یاسین سکوت رژیم های سازشکار و پروژه صهیونیستی-آمریکایی را در برابر تمامی جنایاتی که رژیم صهیونیستی در فلسطین و جنوب لبنان مرتکب می شود و این نشان می دهد که درگیری بین شرق و غرب نیست، بلکه بین حق و باطل است.

وی گفت: متاسفیم که مدعیان حاکمیت در لبنان همچنان از گفت وگو و راه حل برای پایان دادن به بحران سیاسی، اقتصادی و اجتماعی که لبنانی ها از همه فرقه ها و مناطق از آن رنج می برند، طفره می روند.

روحانی شیعه لبنانی بر لزوم منطقی بودن و توجه به نقشه های جنایتکارانه در منطقه توسط پروژه صهیونیستی- آمریکایی و عوامل آن تاکید کرد و از همه اقشار مردم لبنان خواست که از واقعیت حوادث آگاه باشند و از فتنه و مروجین آن که فقط می خواهند خون در خیابان ها ببینند، دوری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آثار و پیامد‌های عملیات وعده صادق در تنبیه متجاوزان صهیونیست
  • نشست مجازی مقام‌های آمریکایی و صهیونیست درباره حمله به رفح
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • بلینکن به رهبران یهودی: تشدید تنش با ایران به‌نفع‌مان نیست
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • ایران می‌تواند موقعیت‌های عملیاتی اسرائیل را از کار بیندازد
  • شیخ یاسین: پاسخ ایران، پوشالی بودن اسرائیل را ثابت کرد
  • اکسیوس : وزیر خارجه آمریکا تشدید تنش با تهران را به ضرر واشنگتن و تل آویو می داند/ بلینکن: همراهی اردن و عربستان با ما در دفاع از اسرائیل نشانه خوبی برای آینده است
  • ادعای مقام صهیونیست درباره چگونگی پاسخ به ایران