Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@07:12:19 GMT

فیلم معلم کهگیلویه و بویراحمد در همایش ملی برتر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۷۵۸۳

فیلم معلم کهگیلویه و بویراحمد در همایش ملی برتر شد

گروه اجتماعی ـ فیلم معلم کهگیلویه و بویراحمدی در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی برتر شد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 18 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فیلم کوتاه تولیدی زهرا صدری پشتدار معلم این استان در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی رتبه برتر را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: زهرا صدری پشتدار از معلمان دوره پیش دبستانی و مقطع ابتدایی شهرستان گچساران است و فیلم تولیدی او نیز «تی دا» نام دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی به مدت ۲ روز در دانشگاه امام خمینی(ره) شهر قزوین برگزار شد.
زارع‌پور بیان کرد: این همایش ملی هر سال یکبار و با هدف پرورش، تقویت و ترویج مبانی هویت ایران اسلامی بین کودکان کشور به ویژه در دوره پیش دبستانی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: حضور کودکان کشور از جمله نوآموزان دوره پیش دبستانی در این همایش ملی سبب آشنایی هر چه بیشتر آنان با فرهنگ غنی ایران اسلامی و تلاش روزافزون برای حفظ آن می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: سالانه بیش از ۱۳ هزار نوآموز در مراکز پیش دبستانی و مدارس چندپایه مناطق روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد در حال آموزش و یادگیری مطالب در قالب قصه، شعر و بازی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی هویت ملی هویت کودکان فرهنگ غنی ایران اسلامی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اسکان بیش از ۹۷۰۰ نفرروز در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان روز ششم فروردین خبر داد.

ایمان سبحان نژاد در جمع خبرنگاران با تبریک حلول سال نو گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ششم فروردین ماه یک هزار و ۲۵۴ خانوار با جمعیتی بالغ بر هفت هزار و ۴۸۶نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

وی افزود: ۹ هزار و ۷۶۱ نفر روز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و دهدشت بوده است.

سبحان نژاد بیان کرد: این تعداد مسافر نوروزی در ۱۷۹ مدرسه و801 اتاق پذیرش شده اند. 

سعادت ارجمند کارشناس تعاون و رفاه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 13 پایگاه با یک هزار اتاق برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در سه گره الف ،ب و ج پیش بینی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • میزبانی بی‌بی حکیمه از ۳۰هزار زائر در طرح نوروزی «آرامش بهاری»
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد