Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده بیش از ۶۰ هزار نفر از دهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور در زنجان بازدید کردند.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه چهار میلیارد ریال بن خرید کتاب از طریق بانک شهر در محل نمایشگاه به مخاطبان ارائه شد.
قاسمی با بیان اینکه بیش از ۲۸۰ ناشر کشور در دهمین نمایشگاه کتاب زنجان حضور یافتند، اظهار داشت: در این نمایشگاه نزدیک ۶۳ هزار عنوان کتاب در معرض نمایش و عرضه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب زمینه اقبال مخاطبان را به سمت مطالعه کتاب های مکتوب افرایش می دهد، گفت: تولید و مصرف کالاهای فرهنگی از مهمترین شاخص های توسعه به ویژه توسعه فرهنگی در هر جامعه است و برگزاری نمایشگاه های کتاب تاثیر قابل توجهی در این زمینه دارد.
به گفته معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان سال گذشته در نهمین نمایشگاه کتاب زنجان، ۴۰۰ ناشر از سراسر کشور ۸۳ هزار کتاب خود را عرضه کردند.
دهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور در زنجان به همراه چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های این استان از ۱۱ آذر سال جاری به مدت ۶ روز در مجموعه کاسپین برگزار شد.

برچسب‌ها فرهنگی مطبوعات نمایشگاه کتاب زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی مطبوعات نمایشگاه کتاب زنجان فرهنگی مطبوعات نمایشگاه کتاب زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر که ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند تا بیست‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

خلج با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادها می‌توانند ‎ درخواست کتبی خود را برای دریافت یارانه اعتبار خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه‎‌ها، به رییس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کنند، افزود: پس از تأیید درخواست و تعیین میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان‌ها و نهادها اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سازمان‌ها و نهادها پس از دریافت اعتبار می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با مراجعه به سامانه ketab.ir به صورت مجازی خریداری کنند.

کد خبر 6087969 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • پیرنگ جدی نمایشگاه امسال موضوع فلسطین و غزه خواهد بود
  • ساعت کار نمایشگاه کتاب و پیشنهاد گذاشتن صندوق رأی
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد/ چرا باز هم مصلی محل برگزاری شد؟