Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در مراسم شب فرهنگی دیواندره، اظهار داشت: دیواندره قطب کشاورزی است و تکمیل سد سیازاخ می‌تواند تحول عظیمی در بخش کشاورزی این شهرستان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم انجام گرفته تا آب مورد نیاز برای تبدیل ۹۶ هزار هکتار از ارضی دیم استان به آبی از طریق منابع آبی موجود اختصاص یابد، افزود: با اجرای این طرح بزرگ در دو تا سه سال آینده تحول عظیمی در بخش کشاورزی استان بوجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان به اختصاص اعتبار برای اتمام پروژه راه‌آهن همدان به سنندج نیز اشاره کرد و ادامه داد: در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به کردستان ۳۹۰ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح اختصاص یافت و امیدواریم سال آینده سوت قطار در کردستان شنیده شود.

مرادنیا یادآور شد: تصفیه خانه فاضلاب شهر دیواندره نیز که ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن ۱۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، در سفر آینده نزدیک وزیر نیرو به استان سعی می‌کنیم اعتبار مورد نیاز آن را تامین و این طرح را تکمیل کنیم.

وی سپس با اشاره به برگزاری مراسم شب فرهنگی دیواندره بیان کرد: این مراسم فرهنگی با هدف تجلیل از شهروندان نمونه برگزار شده و نشانه توسعه یافتگی شهرستان دیواندره است.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه به توسعه یافتگی دیواندره بسیار خوشبین هستم، گفت: این شهرستان با داشتن مراتع غنی سارال و چهل چشمه نباید محروم باشد.

مرادنیا به سرمایه گذران بخش خصوصی توصیه کرد در این شهرستان سرمایه گذاری کنند و اظهار داشت: ۱۶۸ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک‌های عامل در این شهرستان به سرمایه گذران و مردم متقاضی ایجاد اشتغال پرداخت شده که آثار این تسهیلات در رفع محرومیت شهرستان کمک بسیار بزرگی خواهد کرد.

کد خبر 4793689

منبع: مهر

کلیدواژه: بهمن مرادنیا استانداری کردستان شهرستان دیواندره انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان ثبت نام کاندیداها قزوین بارش برف تعطیلی مدارس شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان