Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@05:31:37 GMT

تماس تلفنی پمپئو با وزیر خارجه مصر

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۷۶۶۵

تماس تلفنی پمپئو با وزیر خارجه مصر

شبکه تلویزیونی الجزیره، مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور با سامح شکری، وزیر خارجه مصر در ساختمان وزارت خارجه آمریکا در واشنگتن در حاشیه نشستی درباره سد النهضه گفت‌وگو کرد.

پمپئو در این دیدار بعد از نشست وزیران خارجه مصر، سودان و اتیوپی و با مشارکت نمایندگان آمریکا و بانک جهانی درباره سد النهضه، ضمن بررسی اهمیت مشارکت راهبردی قوی میان دو کشور از وضعیت آزادی مطبوعات و حقوق بشر و تداوم بازداشت اتباع آمریکا در مصر از جمله مصطفی قاسم ابراز نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال وزیر خارجه آمریکا در پیامی توئیتری در این باره نوشت: «امروز دیدار مفیدی با سامح شکری وزیر خارجه مصر درباره راه‌های شراکت راهبردی داشتم که می‌تواند به افزایش امنیت و شکوفایی منطقه کمک کند.»

پمپئو افزود: «من همچنین نسبت به وضعیت مصطفی قاسم و دیگر آمریکایی‌های بازداشتی در مصر ابراز نگرانی کردم.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مایک پمپئو سامح شکری سد النهضه مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد:  با توجه به اینکه سامانه ۱۳۷ به عنوان سامانه ارتباط مردمی در اختیار شهروندان قرار گرفته است، در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ بالغ بر ۶۵۰ تماس از سوی شهروندان درخصوص آبگرفتگی معابر و جوی‌های سطح شهر در این سامانه ثبت شد.

 

از این موارد، تعداد اندکی نیز مربوط به فرونشست و فرسایش آسفالت خیابان‌ها گزارش شده بود و این آمار در حالی است که نسبت به بارندگی مشابه، کاهش چشمگیری از آبگرفتگی معابر گزارش شده است؛ لذا پس از ثبت مشکلات شهری توسط همیاران ۱۳۷، گزارش‌ها با فرآیند اختصاصی جهت پیگیری و بررسی به حوزه‌های مربوطه ارسال شد و حوزه‌های اجرایی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده به بررسی و حل مشکلات پرداختند.

 

شایان ذکر است این آرامش و وضعیت عادی تردد شهروندان در کوتاه‌ترین زمان را مرهون تلاش و زحمات شبانه روزی عوامل خدوم خدمات شهری و کلیه همکاران در ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد هستیم.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی به اسلام آباد
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان
  • وزیر خارجه فنلاند در گفتگو با امیر عبداللهیان : ادامه تنش در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • امیرعبداللهیان: اروپایی‌ها فروش تسلیحات به رژیم اسرائیل را متوقف کنند
  • امیرعبداللهیان: ایران به دنبال تنش نیست | رژیم صهیونیستی، ریشه بحران در منطقه
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی