Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر، کار مرد 55 ساله در استقلال به پایان رسیده است. 

طرفداری- روز گذشته خبر استعفای امیرحسین فتحی از استقلال مخابره شده بود. این مسئله به دنبال خروج آندره آ استراماچونی از ایران به دلیل محقق نشدن بندهای قرارداد با استقلال و اعتراضات گسترده هواداران اتفاق افتاده بود.

دقایقی پیش، ایسنا خبر از این داد که مسعود سلطانی فر با استعفای فتحی موافقت کرده است و این استعفا برای هیات مدیره باشگاه استقلال جهت تعیین جانشین فتحی ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: وزیر همچنین از هیات مدیره خواست تا هر چه سریع‌تر با پیگیری و استمرار اقدامات صورت گرفته برای بازگشت سرمربی ایتالیایی استقلال، تلاش‌های همه جانبه خود را ادامه دهند و موجبات رضایت هواداران را بیشتر فراهم کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشت‌های گره کرده نکونام به سمت هواداران شمس آذر؛ توهین یا کری‌خوانی؟ + فیلم

جواد نکونام را با حرکات خاصش می‌شناسیم، چه روی نیمکت و چه روی سکوها، او برای برد تیمش بی‌قرار است.

طرفداری | ویدیویی از جواد نکونام منتشر شده که مشت‌های گره کرده او به سمت هواداران شمس آذر قزوین را نشان می‌دهد.

استقلال در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین گرفت و پیروز از زمین مسابقه خارج شد. جواد نکونام در این دیدار محروم بود و آبی‌ها از روی سکوهای آزادی همراهی کرد.

پس از پایان بازی، نکونام به سمت زمین رفت تا با بازیکنانش به شادی پس از برد مشغول شود اما ظاهرا برخی هواداران شمس آذر قزوین به سرمربی استقلال توهین کردند که این موضوع واکنش نکونام را به همراه داشت. نکو مشت‌های گره کرده خود را به هواداران رقیب نشان داد و در این بین برخی مدعی هستند یکی از حرکات نکونام به سمت هواداران، توهین محسوب می‌شود البته دسته دیگر هم می‌گویند این حرکت نکونام صرفا یک کری‌خوانی است. لب‌خوانی صحبت‌های سرمربی استقلال نشان می‌دهد که او ابتدا از فردی که توهین کرده می‌خواهد به پایین بیاید و سپس مشت‌های گره کرده خود را نشان می‌دهد.

به هر روی استقلال با پیروزی برابر شمس آذر تا پایان هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر صدرنشین است و باید دید در ادامه فصل چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • فوری: خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد
  • فوری: کاپیتان استقلال از بازی تراکتور محروم شد!
  • امیرحسین صادقی: در جواب کسانی که به مادرم فحش می‌دهند چه باید بگویم؟
  • فوری: احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • فوری | اولین تصمیم کمیته انضباطی در خصوص کاپیتان استقلال
  • فوری: احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد
  • استعفای ربیعی خواسته هواداران تیم دوب آهن بود
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی
  • مشت‌های گره کرده نکونام به سمت هواداران شمس آذر؛ توهین یا کری‌خوانی؟ + فیلم