Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:50:27 GMT

هزینه درمان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۷۷۲۷

هزینه درمان کاهش یافت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، نمکی وزیر بهداشت با بیان اینکه افزایش طول عمر و واکسیناسیون از دستاوردهای نظام سلامت است، اظهار کرد: ما در این عرصه یکی از پیشتازان نظام سلامت در دنیا هستیم.

او با اشاره به کاهش پرداخت هزینه‌های بیمارستانی و درمان از بودجه مردم در دولت دوازدهم، افزود: در گام دوم طرح تحول سلامت حرکت جدیدی را به عنوان تقدم پیشگیری بر درمان و درمان سرپایی بر بستری شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بر اثر انحراف اتوبوس ۲۱ نفر مصدوم شدند

نمکی با اشاره به یکی دیگر از طرح‌های اجرا شده در کشور که کنترل فشارخون ۳۰ ساله‌ها تا ۷۰ ساله‌ها است، گفت: در این طرح ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر شرکت کردند و سبزوار یکی از پیشتازان در این طرح بود.

او با اشاره به طرح جدید «هر خانه یک پایگاه سلامت»، برای اجتماعی کردن نظام سلامت٬ عنوان کرد: این طرح یک سطح قبل از خانه بهداشت و سلامت است و سبزوار به عنوان شهر پایلوت در این طرح قرار دارد و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال سلامت را انتخاب و آموزش دهیم.

نمکی گفت: همواره به عنوان سرباز کوچک در خدمت مردم هستیم و امسال علیرغم مشکلاتی که داشتیم، هزار پروژه را تا هفته سلامت در اردیبهشت ماه ۹۹ افتتاح خواهیم کرد و اولویت ما در این طرح، نقاط کمتر توسعه‌یافته و محروم است.

وزیر بهداشت ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند خیرین نظام سلامت، بیان کرد: در دولت تدبیر و امید، ۲۷ هزار تخت بیمارستانی اضافه شده و در سال ۹۸، هشت هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی اضافه خواهد شد. در سال آینده نیز شش هزار و ۱۰۰ تخت با اولویت نقاط کمتر توسعه‌یافته و محروم به بیمارستان‌ها اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هزینه های درمانی هزینه های بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد

به گزارش قدس خراسان، علی رضازاده اظهار کرد: در این راستا طی یک سال گذشته از هشت هزار پرونده تقاضا که در این زمینه تشکیل شده است که سه هزار و ۷۰۰ پرونده به مرحله پرداخت هزینه رسیده است.

مدیر درمان اداره‌ کل تامین اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: برای درمان این شمار، افزون بر ۲۲۱ میلیارد ریال بابت هزینه‌های خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان پرداخت شده است.

وی گفت: برای ارائه خدمات به زوج‌های نابارور طی سال گذشته با هفت مرکز دانشگاهی و خصوصی در استان عقد قرارداد و به بیش از هشت هزار پرونده رسیدگی شده است.

دیگر خبرها

  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • نحوه محاسبه اضافه کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • نحوه محاسبه اضافه‌کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • تشکیل هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی
  • ۸ هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • کاهش زمان تولد نخستین فرزند به سه سال پس از ازدواج
  • مهاجرت کادر درمان می‌تواند آسیب جدی برای نظام سلامت باشد
  • نقش توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت در درمان بیماری ها
  • ۴۸ درصد از دانش آموزان تهرانی اضافه وزن دارند