Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده بیش از ۶۰ هزار نفر از دهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور در زنجان بازدید کردند.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه چهار میلیارد ریال بن خرید کتاب از طریق بانک شهر در محل نمایشگاه به مخاطبان ارائه شد.
قاسمی با بیان اینکه بیش از ۲۸۰ ناشر کشور در دهمین نمایشگاه کتاب زنجان حضور یافتند، اظهار داشت: در این نمایشگاه نزدیک ۶۳ هزار عنوان کتاب در معرض نمایش و عرضه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب زمینه اقبال مخاطبان را به سمت مطالعه کتاب های مکتوب افرایش می دهد، گفت: تولید و مصرف کالاهای فرهنگی از مهمترین شاخص های توسعه به ویژه توسعه فرهنگی در هر جامعه است و برگزاری نمایشگاه های کتاب تاثیر قابل توجهی در این زمینه دارد.
به گفته معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان سال گذشته در نهمین نمایشگاه کتاب زنجان، ۴۰۰ ناشر از سراسر کشور ۸۳ هزار کتاب خود را عرضه کردند.
دهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور در زنجان به همراه چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های این استان از ۱۱ آذر سال جاری به مدت ۶ روز در مجموعه کاسپین برگزار شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان جامعه نمایشگاه کتاب نمایشگاه مطبوعات قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال سادات شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، در خصوص نشست فوق العاده کمیته امنیتی برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با حضور علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و قائم مقام سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعضای کمیته امنیتی و متولیان برگزاری نمایشگاه برگزار شد، از اتخاذ تدابیر و تمهیدات امنیتی لازم پیرامون برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز و تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم بین مجموعه فرهنگی مصلا، کمیته اجرایی نمایشگاه و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ صبح تا ۲۰ است و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود، افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم امنیتی در خصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودروها گفت: مقرر شد که طرح ترافیکی پیرامون محل برگزاری نمایشگاه توسط مجموعه «فاتب» به مرحله اجرا گذاشته شود.

کد خبر 6087109

دیگر خبرها

  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد