Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@12:53:13 GMT

وزارت ورزش: مشکل مالی استراماچونی حل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۷۸۰۰

وزارت ورزش: مشکل مالی استراماچونی حل شد

به گزارش مهر، مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش با اعلام این خبر گفت: با تلاش هایی که صورت گرفته است مشکل مالی استراماچونی حل شده و پول ایشان آماده است. ضمن اینکه ایشان خواستار کاهش مدت قراردادش به مدت یک سال شده که این را هم هیات مدیره باشگاه موافقت کرده است.

ناظمی ادامه داد: البته اطمینان داریم که ایشان مشاورانی دارد که اطلاعات سرمربیان دیگر را هم به وی داده اند و شاید به همین خاطر سراغ بحث کاهش مدت قرارداد و مباحث مالی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این دوستان به مربیان اطلاعات درست و دقیق بدهند.

وی ادامه داد: طبق قراردادی که طرفین با هم دارند استراماچونی باید به ایران برگردد. حالا که با درخواست های وی موافقت شده اگر برنگردد بد اخلاقی کرده است و باید به هواداران استقلال پاسخ بدهند.

ناظمی ادامه داد: البته در جدایی ویلموتس و استراماچونی نباید نقش همسران بزرگوار این دو را در نظر نگرفت چرا که آنها از فعالان اجتماعی بودند و روی این دو سرمربی تاثیر گذاشتند.

سخنگوی وزارت ورزش در مورد گزینه های مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز گفت: واقعیت این است که تعداد این گزینه ها به سه تا چهار نفر بیشتر نمی رسد و اینها هم مدیران قدیمی هستند که قبلا هم سابقه مدیریت داشته اند و امتحان پس داده  هستند. متاسفانه ما مدیر تربیت نکرده ایم و در این زمینه دست وزارت ورزش هم بسته است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش گفت: تمام قد از بانوان حمایت خواهیم داشت تا در ادامه بتوانند در جهت اهتزاز پرچم کشورمان تلاش موثر داشته باشند، در این زمینه از حمایت نمایندگان مجلس، وزارت ورزش و در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک هم برخوردار هستیم.

به گزارش ایسنا؛ مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص عملکرد این معاونت در سال ۱۴۰۲ گفت: در سالی که گذشت، بانوان کشور ما عملکرد بسیار موفقیت‌آمیزی داشتند و به طور قطع می‌توان گفت در چند سال گذشته، زنان ورزش کشور بیشترین افتخارآفرینی را در میادین بین‌المللی در یک سال داشتند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: سال گذشته ۸۱۷ مدال کسب شده در مسابقات بین‌المللی داشتیم و این بهترین آمار کسب شده در یک سال در چند سال گذشته است. ما تمام قد از بانوان حمایت خواهیم داشت تا در ادامه بتوانند در جهت اهتزاز پرچم کشورمان تلاش موثر داشته باشند، در این زمینه از حمایت نمایندگان مجلس، وزارت ورزش و در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک هم برخوردار هستیم.

او در ادامه به اعزام بانوان ورزشکار در میادین بین‌المللی و میزبانی رویدادهای بین‌المللی پرداخت و گفت: در سالی که گذشت، ما حدود ۴۵۱ اعزام به رویدادهای خارجی داشتیم و همچنین میزبانی ۱۴۶ رویداد بین‌المللی را بر عهده گرفتیم. در سال ۱۴۰۲ تمرکز بیشتر معاونت، روی اعزام و افتخارآفرینی بیشتر بانوان ورزشکارمان بود که خدا را شکر این اتفاق رقم خورد و زنان ایران در مسابقات مختلف توانستند نتایج بسیار خوبی را رقم بزنند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص مربیان و داوران تربیت‌شده خانم و افزایش آن نسبت به سال گذشته گفت: در حال حاضر ما ۱۱۷۸۴۳ و ۲۱۷۶۳۸ داور و مربی تربیت شده داریم و در سالی که گذشت موفق شدیم حدود ۷ هزار داور و ۱۴ هزار مربی را به جمع مربیان و داوران زن تربیت‌شده کشور ملحق کنیم.

کاظمی‌پور در پایان درباره حفظ جایگاه و عضویت بانوان در مجامع بین‌المللی گفت: به حول قوه الهی تا اینجای کار ۱۱۲ کرسی ما را در مجامع بین‌المللی، زنان کشور تشکیل داده‌اند که این آمار نسبت به سال گذشته، به ۹ نفر افزایش پیدا کرده است. معاونت ورزش بانوان در این مدت تلاش کرد با شناسایی، حمایت و معرفی بانوان ورزشکار موفق و هویت‌آفرین مبتنی بر ارزش‌های ایرانی- اسلامی قدم موثری در مسیر توسعه ورزش قهرمانی و حضور بانوان ورزشکار در میادین بین‌المللی بردارد که خوشبختانه با اجرای برنامه‌ریزی‌ها شاهد افتخارآفرینی‌های متعدد در مسابقات و رویدادهای مختلف بوده‌ایم و امیدوارم با تلاش ورزشکاران و مجموعه ورزش کشور، در سال آینده شاهد اتفاقات خیلی بهتر برای ورزش بانوان باشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • آمریکا یک کانال تلگرامی را تحریم کرد
  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه حماس
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • آمریکا ۱۱ فرد و نهاد سوریه را تحریم کرد
  • ارتباط موثر با فدراسیون جهانی نقطه قوت فدراسیون در سال گذشته بود
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!