Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به توضیحات وزیر نفت در جلسه این فراکسیون گفت که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم برخلاف ادعاهای مخالفان مبنی بر حذف کارت سوخت، بیش از ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار کارت سوخت صادر شده است.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز فراکسیون امید گفت: این جلسه با حضور وزیر نفت برگزار شد و آقای زنگنه توضیحاتی درباره سهمیه بندی بنزین، کارت سوخت و افزایش قیمت بنزین ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسه آقای زنگنه توضیح داد که کارت سوخت هرگز حذف نشده است در همین بازه زمانی دولت یازدهم و دوازدهم که مخالفان، مدعی حذف کارت سوخت هستند بیش از ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار کارت سوخت صادر شده است. همچنین ایشان درباره تحریم‌ها و فروش نفت نیز توضیحاتی ارائه کرد.

به گفته سعیدی قبل از توضیحات وزیر نفت، میرزایی رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید نیز گزارشی از حملات به وزیر نفت و تلاش‌های سیاسی یک جریان خاصی برای استیضاح ایشان ارائه کرد.

سخنگوی فراکسیون امید در پایان گفت: ما آقای زنگنه را یکی از کارآمدترین و متعهدترین وزرای کابینه می‌دانیم امیدواریم ایشان و سایر مدیران نفتی در شرایط بسیار سخت تحریمی در حفظ منافع ملی ایران موفق باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير نفت كارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در مرزبازرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  احمد مجرد افزود: این طرح از ابتدای سال جاری و به منظور تسهیل در تردد مسافران عازم خارج از کشور در یکی از مرزهای منطقه ارومیه بطور کامل اجرایی شده است.

وی ضمن اشاره به اهمیت ارایه خدمات و تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: مسافران عزیزی که با خودروی سواری عازم کشور ترکیه هستند می توانند قبل از مراجعه به مرز بازرگان، بصورت الکترونیکی نسبت به اخذ حواله سوخت آنلاین تردد مرزی اقدام کنند.

 مجرد در خصوص فرایند این دستاورد الکترونیکی افزود: رانندگان عزیز می توانند با مراجعه به سامانه فروش مرزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به آدرس wwt16.niopdc.ir نسبت به وارد کردن مشخصات خوردوی سواری دارای پلاک ترانزیت اقدام و حواله سوخت خود را بصورت الکترونیکی پرداخت نموده و در زمان مراجعه به مرز به سهولت و بدون معطلی از مرز خارج شوند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق مرزی کشور بوده و کنترل فروش مرزی سوخت در ۴ مرز رازی، پلدشت، سرو و بازرگان تحت مدیریت منطقه ارومیه است.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • امکان خاکسپاری فرامرز اصلانی در ایران وجود دارد؟ | توضیحات وزیر ارشاد+ فیلم
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی برای خودروهای سواری در مرز بازرگان
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در مرزبازرگان