Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بر لزوم تسریع در اتصال بندر کاسپین به خط ریلی سراسری تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ریل‌نیوز، محمد اسلامی با تصریح بر لزوم تقویت کریدور چین، قزاقزستان، ایران با محوریت منطقه آزاد انزلی ، دستور سرعت بخشیدن در مسیر اجرای پروژه ساخت خط اتصال راه آهن رشت انزلی به بندر کاسپین را به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور صادر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکی است ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این دیدار گفت : اتصال مجتمع بندری کاسپین به خط ریل سراسری فقط اتصال یک بندر به شبکه ریلی کشور نیست، بلکه بنادر حوزه خلیج فارس کشورمان نیز به این بندر مهم شمال کشور وصل می شوند تا زیرساخت های لازم برای بهره گیری از حمل و نقل ترکیبی کالا میان کشورهای همسایه و در مسیر کریدورهای بین المللی عبوری از کشورمان تکمیل شود.

محمد علی روزبهان با اشاره به برنامه های سازمان متبوع خود در راستای افزایش مراودات کشورمان از طریق کریدورهای بین المللی به ویژه کریدور چین، قزاقستان، ایران با محوریت این منطقه افزود: در آینده نزدیک نیز نخستین محموله در مسیر کریدور شمال جنوب(نستراک) از مبدأ هندوستان به جنوب کشور ورود کرده و بعد از عبور از داخل کشور، از طریق بندر کاسپین به بندر آستراخان ترانزیت می شود، محموله ای که اولین گام برای عملیاتی سازی کریدور مزبور محسوب می شود.

وی در پایان با اشاره به حضور فعال سازمان متبوع خود در دوازدهمین کمیسیون مشترک ایران و قرقیزستان به ریاست وزیر راه و شهرسازی ، توسعه همکاریهای فرامنطقه ای را جزو راهبردهای سازمان منطقه آزاد انزلی عنوان کرد و خواستار همکاری وزارتخانه مزبور در مسیر عملیاتی سازی توافقات صورت گرفته شد.

اتصال خط ریل سراسری از ایستگاه پیربازار رشت به منطقه(به طول حدود ۱۱ کیلومتر) جزو دستورات و تأکیدات مکرر رییس جمهور بوده، و تفاهم نامه ساخت این مسیر نیز با حضور دکتر روحانی در آخرین سفر به استان منعقد شد و کریدور چین، قزاقستان، ایران نیز با حضور معاون اول رییس جمهور به صورت رسمی شروع به کار کرد موضوعاتی که بیانگر توجه عالی ترین مقامات کشوری به اهمیت اتصال خط ریلی و نقش این کریدور دارد. از سوی دیگر سازمان منطقه آزاد انزلی توافقنامه های متعددی را با بخش های مختلف وزارت راه، از جمله سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور منعقد نموده و چندی پیش نیز در دوازدهمین کمیسیون مشترک همکاری دو کشور ایران و قرقیزستان، به ایفای نقش این منطقه به عنوان محور توسعه مناسبات مناطق آزاد کشورمان با مناطق آزاد قرقیزستان موافقت شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بندر کاسپین راه آهن رشت ـ انزلی محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بین ۲ نیمه یک بطری جادو میان بازیکنان تقسیم کردیم!

توضیح سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد نمایش متفاوت تیمش در نیمه دوم دیدار مقابل ملوان بندر انزلی جالب توجه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس پس از برتری 2 بر یک تیمش در خانه ملوان بندر انزلی در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی از احساسات زیادی برخوردار بود. ملوان نیمه اول خوبی داشت و البته جنب و جوش زیاد با شدتی بالا. بازی از جو خوبی برای هواداران برخوردار بود. از بازیکنان بابت تحمل فشار در نیمه نخست و تمام کردن کار در نیمه دوم تشکر می‌کنم.

سپاهان با شکار قو مدعی ماند/ ملوان فقط یک نیمه بازی کرد+جدول

 

وی در مورد وضعیت سپاهان خاطر نشان کرد: ما همیشه وقتی می‌بریم خوشحال هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان راجع‌به وضعیت چهره‌اش بعد از پیروزی این تیم مقابل ملوان بندر انزلی نیز به خبرنگاران گفت: من همیشه بعد از برد این‌طوری هستم. برد و باخت طبیعی است و همیشه در کنفرانس‌های بعد بازی به تیم حریف بابت باخت احترام می‌گذارم و صورت شادی نشان نمی‌دهم.

مورایس در پاسخ به این پرسش که در بین دو نیمه چه کاری انجام داد که سبک بازی تیمش در نیمه دوم متحول شد، گفت: یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم! منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند، باید آنها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و دیدیم که بعد از آن شهریار مغانلو دو گل به ثمر رساند.

وی درباره جو ورزشگاه سیروس قایقران بندر انزلی تأکید کرد: عاشق این جو هستم، سال گذشته نیز اینجا آمده بودم. جو ورزشگاه مانند یک بازی دربی بود. عاشق شمال (ایران) هستم، زیرا زیباست و مردمان فوق‌العاده‌ای دارد. بابت جو ورزشگاه‌های شمال خوشحال هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان راجع به کارت زرد رامین رضاییان و محرومیت وی برای بازی مقابل پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم می‌تواند بازی کند و باید چک کنیم. از وضعیت بازی بعدی اطلاعی ندارم. همه بازی‌ها حساس هستند و فرق زیادی ندارد. شاید به دلیل تعداد هواداران متفاوت باشد. من همه بازی‌ها را یکسان می‌دانم و فکر نمی‌کنم حساسیت خاصی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • اتصال ریلی چین و ویتنام از طریق دو خط سریع السیر تا سال ۲۰۳۰
  • مورایس: در رختکن به بازیکنان بطری جادو دادم
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • مورایس: بین ۲ نیمه یک بطری جادو میان بازیکنان تقسیم کردیم!
  • سپاهان با شکار قوی سپید مدعی ماند/ملوان فقط یک نیمه بازی کرد
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران
  • افزایش دایره نخبگی در دستور کار بنیاد نخبگان استان یزد
  • قطار وعده‌ ها برای اتصال چهارمحال و بختیاری به خط ریلی!