Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@01:45:01 GMT

صاعقه 50 راس گوسفند را در دهلران تلف کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۷۹۲۶

صاعقه 50 راس گوسفند را در دهلران تلف کرد

جانشین انتظامی شهرستان دهلران گفت: بر اثر برخورد صاعقه تعداد 50 راس از گوسفندان یک دامدار اهل "پهله زرین آباد" تلف شدند.

سرهنگ «سید مختار باویر» اظهار کرد: روز گذشته با ورود سامانه تندری و رگباری به شهرستان شاهد تلفات احشام یکی از دامداران زحمتکش پهله زرین آباد شهرستان دهلران بودیم.

وی افزود: در پی تماس‌های تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برخورد صاعقه با گله احشام در "پهله زرین آباد" بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی زرین آباد جهت بررسی موضوع به محل اعزام و مشخص شد 50 راس گوسفند در این حادثه تلف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باویر گفت: عشایر عزیز با جدی گرفتن هشدارهای سازمان هواشناسی در زمان بارش نزولات آسمانی و رگباری بودن آسمان سعی کنند از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند و جهت کاستن از خسارات احتمالی احشام خود را در مراکز قانونی بیمه کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/002wpJ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: صاعقه گوسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله حاتمی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: گشت‌های مشترک بازرسی ستاد تنظیم بازار شهرستان در قالب سه تیم به صورت روزانه برای نظارت بر قیمت‌ها و برخورد با متخلفان در شهرستان فعال شده است

وی اظهار داشت: متاسفانه وضعیت بازار در اقلام کالاهای اساسی مورد رضایت مردم و مسئولین نیست و همه دستگاه‌های عضو باید به وظایف قانونی خود عمل کنند

حاتمی با تأکید بر اینکه نظارت و بازرسی بازار و رصد قیمت‌ها ادامه دارد، افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و دیگر تخلفات، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار ضروری است.

وی افزود: مسئولان شهرستان باید وضعیت عرضه کالاهای اساسی را رصد کنند و اجازه سودجویی را به متخلفان ندهند.

معاون سیاسی فرماندار دهلران از عموم مردم این شهرستان خواست چنانچه اطلاعی از وقوع هرگونه تخلف دارند مراتب را طی تماس با شماره ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد قانونی و قاطع شود.

حاتمی با اشاره به تقسیم کار صورت گرفته بین دستگاه‌های متولی، تصریح کرد: نظارت در سطح شهرستان باید تقویت شود و مصوبات ستاد تنظیم بازار باید اجرایی شوند

وی به راه اندازی دوشنبه بازار و جمعه بازاربرای عرضه برخی محصولات و کالاهای اساسی مورد نیاز خانواده‌ها با قیمت عمده و پایین‌تر از نرخ بازار در شهرستان خبر داد؛ گفت: جهاد کشاورزی و شهرداری باید به قید فوریت مکانی برای این بازار جانمایی کنند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: مسئولان باید برابر مسولیت که پذیرفته‌اند باید پای کار باشند و مطالبات به حق مردم در حوزه‌های مختلف پیگیری کنند.

کد خبر 6088093

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند