Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@20:55:51 GMT

جلالی هنوز رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۸۰۱۵

 اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به تعیین رئیس جدید مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه آقای کاظم جلالی هنوز به روسیه نرفته و در مرکز پژوهش‌ها حضور دارند، رئیس جدیدی انتخاب نشده است.

اخبار سیاسی- او تصریح کرد: جلالی نماینده مردم تهران در مجلس از نمایندگی به دلیل حضور در روسیه به عنوان سفیر استعفا داده است، اما می‌تواند تا زمان حضور در کشور در مرکز پژوهش‌ها به عنوان رئیس باقی بماند بنابراین بعد از رفتن وی، رئیس جدید انتخاب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی تصریح کرد: بر اساس قانون تا زمانی که جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس است، رئیس جدید انتخاب نمی‌شود.

حدود ۱ ماه پیش کاظم جلالی نماینده مردم تهران در مجلس و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از نمایندگی استعفا داد و این استعفا مورد پذیرش وکلای ملت قرار گرفت، اما هنوز به روسیه نرفته است.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، جلالی ۳۰ آذر به روسیه خواهد رفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مرکز پژوهش های مجلس روسیه کاظم جلالی مجلس جلالی مرکز پژوهش های مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال صهیونیست: آمریکا و اسرائیل در باز داشتن ایران از حمله شکست خوردند

مدیر اجرایی مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به عملیات ایران علیه این رژیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، ژنرال ذخیره تامر هایمن، مدیر اجرایی مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و رئیس سابق شعبه اطلاعات نظامی این رژیم گفت: وضعیت درباره حمله ایران از بُعد استراتژیک پیچیده‌تر است چراکه اسرائیل و آمریکا در باز داشتن ایران از این حمله شکست خوردند.

وی افزود: ایران توانست به اسرائیل ضربه بزند بدون اینکه آمریکا مجبور شود با همکاری اسرائیل به این حمله پاسخ دهد. شب گذشته اسرائیل برای نخستین بار به عنوان بخشی از این ائتلاف وارد عمل شد و این یک موضوع مهم است اما از آزادی برخورد درباره پاسخ به حمله می‌کاهد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است
  • پیشنهاد کاربران خبرگزاری خبرآنلاین به کاظم صدیقی؛ لطفا استعفا دهید
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل هک شد
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه «دیمونا» هک شد
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل هک شد
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • برای پُررنگ شدن مشارکت‌ مردم و داده‌محوری در شهرداری تلاش می‌کنیم
  • فوری؛ سرمربی تراکتور استعفا کرد
  • ژنرال صهیونیست: آمریکا و اسرائیل در باز داشتن ایران از حمله شکست خوردند
  • پژوهش در خدمت تحول