Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی با بیان این که این رقم در دوازده ماهه سال ۹۷ رقمی بالغ بر یک هزار میلیارد تومان بود گفت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد کاهش در خسارات ثبت شده است. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

امیر عباس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به مهم‌ترین خسارت‌ها آذربایجان غربی شامل سیل، زلزله، صاعقه، سرمازدگی و دیگر حوادث طبیعی اظهار داشت: در طول 8 ماه گذشته بیش از 380 میلیارد تومان در استان برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که این رقم در دوازده ماهه سال 97 رقمی بالغ بر یک هزار میلیارد تومان بود بیان کرد: تا به اینجا بیش از 60 درصد کاهش در خسارات ثبت شده که کمک دهیاران، کشاورزان، اصحاب رسانه، جهاد کشاورزی و دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها در این زمینه محسوس است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی گفت: در طول سال جاری تاکنون بیش از 380 میلیارد تومان از قبیل حوادث طبیعی خساراتی به زیرساخت‌ها، مسکن و کشاورزی استان وارد شده است که 350 میلیارد تومان از این رقم به بخش کشاورزی، 5 میلیارد تومان به بخش مسکن و 35 میلیارد تومان به زیرساخت‌ها مربوط می‌شود.

وی با اشاره به سیلاب‌هایی که در روزهای نخست سال اتفاق افتاده تاکید کرد: با توجه به شرایط و پیش بینی از مشکلات احتمالی بیش از 70 کیلومتر لایروبی در رودخانه‌ها صورت گرفته که نقش بسزایی در جلوگیری از مشکلات احتمالی داشته و خواهد داشت.

جعفری با اشاره به این که از تعداد دو هزار و نه‌صد روستا در آذربایجان غربی دو هزار مورد آن در حریم روستا و مسیر سیلاب قرار دارند یادآور شد: تاکنون تنها در برخی مناطق با آبگیری‌های جزئی روبرو بوده‌ایم.

120 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان خسارت‌دیده گلستان پرداخت شدزمین لرزه بامداد امروز خسارت یا تلفاتی در منطقه آبدان استان بوشهر نداشتتهران| اغتشاشگران 1000 میلیارد ریال به زیرساخت‌های رباط‌کریم خسارت وارد کردند

 

وی با بیان این که در بحث زمین لرزه تاکنون خسارت جانی و مالی در استان ثبت نشده تاکید کرد: بر اساس آمار به دست آمده سالانه تعداد 20 تا 80 زلزله در آذربایجان غربی صورت می‌گیرد که تاکنون یک صد و ده مورد ثبت شده است. همچنین پر قدرت‌ترین زمین لرزه با 4.8 ریشتر مربوط به شهرستان پیرانشهر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی با اشاره به شروع طرح زمستانی از بیستم آذر ماه افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان شروع می‌شود که طی آن تمامی ارگان‌ها و سازمان‌های خدمات رسان به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی برای عموم هستند.

وی عنوان کرد: لیست بیماران صعب‌العلاج و زنان باردار نیز به همت بخشداری‌ها در اختیار شبکه بهداشت قرار دارد تا در صورت نیاز خدمات رسانی به صورت کامل صورت گیرد. همچنین موعد زایمان بارداران از پیش تعیین شده تا اقدامات اعزام به شهر صورت گیرد.

انتهای پیام/7548/ز

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا قطعی برق در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد :روز چهارشنبه مورخ ۰۵/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت تعمیرات، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ جریان برق مسیر میدان معلم از نمایندگی سایپا تا میدان امام حسین (بلوار بسیج) و خیابان سربازان گمنام خیابان پاسداران و کوچه‌های فرعی به مدت دوساعت قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • مروری بر چند خبر از گوشه و کنارآذربایجان غربی در ۶۰ ثانیه
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان‌نور شهیدکاوه در مهاباد
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد