Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:25:51 GMT

جشنواره شب یلدا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۸۰۳۴

جشنواره شب یلدا برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در آستانه شب یلدا، سومین جشنواره شب یلدا به همراه سوغات استان‌ها در شهرکرد برگزار می‌شود.

این جشنواره از بعد از ظهر امروز ۱۹ آذر ۹۸ فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا ۲۳ همین ماه ادامه دارد.

علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از این جشنواره از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان در شهرکرد مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع دستی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک

دبیر جشنواره بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان «پوپک» با اشاره به شرکت بیش از ۹ هزار نفر از ۲۸ کشور در سومین دوره این جشنواره گفت: ۹ هزار و ۲۱۱ اثر از ۲۸ کشور دنیا به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که هشت هزار و ۱۲۱ اثر از ۲۹۴ شهر ایران است.


میثم بکتاشیان افزود: بلاروس با ۳۲۷، روسیه با ۲۴۴، ارمنستان با ۲۱۸، کویت با ۱۲۹ و ترکمنستان با ۹۱ اثر به ترتیب بیشترین اثر را از بین کشور‌های خارجی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.


وی گفت: کشور‌های چین، هند، پرتغال، بوسنی و هرزگوین نیز در این جشنواره حضور فعال داشتند.


بکتاشیان با بیان اینکه سال گذشته جشنواره نقاشی پوپک برای کودکان اصفهان با موضوع «مشاغل شهر من» برگزار شد، افزود: در دومین دوره این جشنواره بیش از ۲ هزار اثر خارجی و داخلی در گروه‌های سنی کودک و نوجوان به دبیرخانه جشنواره رسید که آثار برگزیده در هفته نکوداشت اصفهان معرفی شدند.


سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با عنوان «پوپک» اردیبهشت امسال برگزار می‌شود؛ پوپک نام دیگر هدهد یا شانه‌به‌سر است که در ادبیات، داستان‌ها و تاریخ جهان به‌ویژه در ایران جایگاه ویژه‌ای دارد و کودکان با هم ذات‌پنداری با این پرنده می‌توانند احساس تعلق به خانه و کاشانه خود را در نقاشی بروز دهند.


اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با عنوان «جا‌های دیدنی شهر من» ۹ اردیبهشت جاری و همزمان با هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود.


هفته فرهنگی اصفهان هر سال از سوم تا نهم اردیبهشت همزمان با تولد شیخ بهایی برگزار می‌شود؛ شعار این هفته در سالجاری «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی» است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • بنیاد ایرانشناسی میزبان جشنواره فیلم اقوام شد
  • جشنواره زیبایی شتر در شهرستان آق قلا برگزار شد
  • جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم برگزار شد
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت