Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وکیل بین‌المللی فوتبال، اقدام استراماچونی مبنی بر فسخ یک‌طرفه قراردادش با استقلال تهران را منطبق با قوانین و مقررات فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) عنوان کرد.
به گزارش خرداد ، «آرش شکرریز» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره فسخ قرارداد «آندره آ استراماچونی» با استقلال تهران اظهار داشت: قوانین نقل و انتقالات فیفا شرایط خاصی را برای فسخ قرارداد مربیان یک تیم در نظر گرفته است و از نظر محدودیت، زمان فسخ و تعدد تیم‌ها بین بازیکنان و مربیان حرفه‌ای تفاوت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این وکیل دادگستری افزود: بر اساس قوانین فیفا، مربیان می‌توانند در یک فصل در بیش از ۲ تیم مربیگری کنند یا اینکه قرارداد مربیان بنا به دلایل موجه ورزشی در هر زمانی قابل فسخ است و همچنین اگر مربیان بیش از ۲ ماه، مطالبات خود را از باشگاه دریافت نکنند، می‌توانند قراردادشان را یک‌طرفه فسخ کنند.
شکرریز اضافه کرد: استراماچونی در نامه‌ای که ششم دسامبر به باشگاه استقلال ارائه داده، اعلام کرده است که بنا به دلیل موجه ورزشی، اقدام به فسخ قرارداد خود می‌کند.
وی گفت: طبق نامه‌ای که وکلای استراماچونی نوشته‌اند، سرمربی سابق استقلال برای دریافت مطالبات خود از استقلال دچار مشکل بوده و مبالغ به حساب وی واریز نشده است.
این وکیل بین‌المللی فوتبال افزود: طبق قوانین بانک‌های اروپایی که مدیران باشگاه استقلال از آن ناآگاه بودند، اگر از یک سقف مشخصی فراتر، پولی به حساب فردی واریز شود، باید طی اظهارنامه، منشاء وجوه واریزی مشخص شود. در نامه وکلای استراماچونی به طور صریح قید شده به دلیل واریز وجوه از حساب شخص ثالث، حساب‌های سرمربی سابق استقلال مسدود شده است.
شکرریز گفت: با توجه به اینکه باشگاه استقلال حساب ارزی ندارد تا منشاء پول‌های واریزی مشخص شود، دولت ایتالیا به علت قوانین مبارزه با پولشویی تمام پول‌های مشکوک را بلوکه کرده است.
وی ادامه داد: از نظر ورزشی نیز استراماچونی به قوانین فیفا استناد و قرارداد خود را به دلیل موجه ورزشی فسخ کرده است. بدیهی است، استراماچونی با مراجعه به کمیته وضعیت فیفا می‌تواند علاوه بر دریافت تمام مبالغ قرارداد خود با استقلال، مبلغی را نیز به عنوان خسارت دریافت کند.
این وکیل دادگستری گفت: بدیهی است مسوولان فوتبال و مدیران باشگاه‌ها باید به علت تحریم‌های بانکی آمریکا و قطع سوئیفت، قبل از عقد قرارداد با مربیان خارجی، افتتاح حساب در کشور ثالث را پیش‌بینی کنند تا دچار مشکلات نشوند.
وی تأکید کرد: در مجموع اقدام استراماچونی مبنی بر فسخ قرارداد با استقلال، صحیح و طبق قوانین فیفا بوده است. برچسب ها: استراماچونی

منبع: خرداد

کلیدواژه: استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، صالح مصطفوی که پیش از این سابقه همکاری با استقلال در زمان حضور فرهاد مجیدی، آندره آ استراماچونی و علیرضا منصوریان را دارد امروز با حضور در کمپ زنده یاد حجازی میهمان تمرین شاگردان نکونام بود.

مصطفوی فصل پیش با مجیدی به الاتحاد کلبا رفت و در پایان فصل برای ادامه زندگی راهی کانادا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه اقدام به رفع بلاک در اینستاگرام کنیم؟
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • مسجدسلیمانی‌ها لیگ یک فوتبال را در ۱۴۰۳ با برد شروع کردند/ ملاثانی باخت
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟