Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران معتقد است شهرداری پایتخت باید چند صد میلیارد تومان هزینه ایجاد ۱۰۰۰ پست جدید و دادن آن به «جوانان اصلاح طلب» می‌کرد تا دل آنان را به دست می‌آورد!  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت نظری، عضو شورای شهر تهران معتقد است شهرداری پایتخت باید چند صد میلیارد تومان هزینه ایجاد ۱۰۰۰ پست جدید و دادن آن به «جوانان اصلاح طلب» می‌کرد تا دل آنان را به دست می‌آورد! او در سخنانی که بوی قدرت‌طلبی آن مشهود است، گفته که «وقتی دولت روحانی با حمایت اصلاح طلبان روی کار آمد، برخی از بزرگسالان این طیف فکر کردند فرصتی برای بازگشت آن‌ها به قدرت مهیا شده است و اولین مانع حضور جوانان این بود که بزرگسالان اصلاح طلب تلاش کردند تمام اطرافیان خود را از همسالان شان انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین مانع این بود که به بهانه وجود مازاد نیرو در ادارات، راه جذب نیرو را بستند و موانع ورود نیروی جوان اصلاح طلب را ایجاد کردند.»

نظری که کل سخنانش بر محور «کسب قدرت» می‌چرخد، با بیان اصولگرایان همواره از بدنه جوان و حامی خود در پست‌های مدیریتی بهره می‌برند، گفته: «وقتی بحث گزینه جوان به میان می‌آید، اصولگرایان پنج، شش گزینه با سابقه مناسب (از جهت کمی نه کیفی) معرفی می‌کنند. این گزینه‌ها در پست‌های مختلف اجرایی و سیاستگذاری کار کرده‌اند. در حالی که هیچ جوان اصلاح طلبی را پیدا نمی‌کنید که سلسله مراتب را تا درجه وزارت طی کرده و گزینه خوبی برای معرفی به جامعه باشد.»

نظری سپس راه حل خود را ارائه کرده که هزینه از بیت‌المال برای به دست آوردن دل اصلاح طلبان است: «بزرگسالان اصلاح طلب می‌توانستند با اضافه کردن حداکثر ۱۰۰۰ نفر به شهرداری تهران امید را همچنان در دل افرادی حفظ کنند که برای روی کار آمدن جریان اصلاحات تلاش کردند. اگر ۱۰۰۰ نفر به جمعیت شهرداری اضافه شود، ماهیانه حدود ۴ میلیارد تومان به پرداخت حقوق شهرداری اضافه شده و در طول چهار سال مبلغی حدود ۲۰۰-۳۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌شد، دوستان ترجیح دادند به هزینه‌های شهر اضافه نکنند، اما جماعتی را از خود برنجانند...»

از انتقادات اصلاح طلبان به قالیباف در مقام شهردار تهران، جذب نیروی مازاد بود. حال خود روی به چنین راه حلی آورده‌اند. آن هم نه برای همه مردم، بلکه فقط برای کسانی که به آنان رأی داده‌اند! سؤال بعدی آنکه آیا فقط ۱۰۰۰ جوان اصلاح طلب در تهران هستند؟! سخنان حجت نظری را از هر منظری تحلیل کنیم، خودزنی اصلاح طلبان است.
منبع: روزنامه جوان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت نظری شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات کاراته قهرمانی ایران (انتخابی تیم ملی) که از روز یکشنبه در همدان آغاز شده است، روز پنج شنبه با معرفی نفرات برتر در رده سنی جوانان پسران پیگیری شد. 

این مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان با حضور بیش از ۴۲۸۰ ورزشکار از (یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳) آغاز و تا امروز جمعه ۳۱ فروردین ادامه دارد. همچنین مسابقات بانوان نیز از شنبه یک اردیبهشت آغاز و تا ۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.   مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی جوانان پسران به شرح زیر است:   وزن ۵۵- کیلوگرم جوانان ۱. امیر رضا کاکی از استان لرستان ۲. امیر محمد سبزواری از استان کرمانشاه ۳. محمد طا‌ها زارعی از استان همدان ۳. آرشام ابراهیمی از استان کرمان   وزن ۶۱- کیلوگرم آقایان ۱. ابوالفضل همدم جو از استان کرمان ۲. سبحان فراهانی از استان مرکزی ۳. امیر محمد کلاهدوز از استان یزد ۳. حسین فلاحی از استان فارس   وزن ۶۸- کیلوگرم جوانان: ۱. محمد مهدی عبدالرحیمی از استان تهران ۲. محمد امین اسلامی از استان مازندران ۳. محمد رجبی از استان البرز ۳. آرش رازانی از استان لرستان   وزن ۷۶- کیلوگرم جوانان: ۱. وهاب شاه میر از استان البرز ۲. مهدی حسین زاده از استان مازندران ۳. محمد قاسمی از استان فارس ۳. محمد حسین فراهانی از استان مرکزی   وزن ۷۶+ کیلوگرم جوانان: ۱. امین امینی از استان تهران ۲. یوسف نیک روش از استان خراسان رضوی ۳. علیرضا عربی از استان تهران ۳. محمد متین سانی خانی از استان قروین   لازم به یاداوری است که نفرات منتخب کادر فنی در هر وزن طی روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • حبس بیت‌المال و توزیع با تأخیر آن، از زمان خلیفه دوم شروع شد/مقابله امام علی با ویژه‌دانی در بیت‌المال
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران
  • «قاطعیت و همسان انگاری همگان در اجرای قانون»؛ استاد علیدوست: امام علی (ع) «قاطعیت» در اجرای قانون دارند
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟