Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@22:16:32 GMT

کسب یک سهمیه برای همدان در جام «تختی»

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۸۱۰۹

کسب یک سهمیه برای همدان در جام «تختی»

رئیس هیأت کشتی استان همدان گفت: استان همدان برای مسابقات جام تختی توانستند تنها یک سهمیه را کسب کنند.

حمیدرضا یاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره مسابقه انتخابی جام جهان‌پهلوان تختی، اظهار کرد: رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی جام جهان پهلوان تختی روزهای ۱۷ و ۱۸ آذرماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استان همدان در ۱۰ وزن این مسابقات با ۱۵ کشتی‌گیر متشکل از جوانان و با تجربه‌ها به میدان رفت که ره‌آورد آن تنها کسب یک سهمیه برای مسابقات جام تختی بود.

رئیس هیأت کشتی استان همدان بیان کرد: مسعود کمروند کشتی‌گیر وزن ۷۴ کیلوگرم استان همدان موفق شد با از پیش رو برداشتن مصطفی حسین‌خانی به مقام نخست و مدال طلای این بازی‌ها برسد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تنها نفرات برتر هر وزن جواز حضور در مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی را کسب می‌کنند، کمروند تنها همدانی حاضر در این رویداد خواهد بود.

یاری با اشاره به کسب عناوین دیگر ورزشکاران همدانی در این رویداد، گفت: یوسف کامرانی در وزن ۷۰ کیلوگرم نفر پنجم شد و در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز جمال خدابنده‌لو به مقام سوم دست پیدا کرد.

وی بیان کرد: عباس یزدانی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مقام دوم رسید و در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز مهدی حاجیلوئیان نایب قهرمان و حمیدرضا علی‌بخشی سوم شد.

رئیس هیأت کشتی استان همدان تصریح کرد: در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز دانیال شریعتی‌نیا هفتم و پویا گیوی به عنوان نهمی دست پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۵ تا ۲۷ دی ماه در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89042/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ عزیزی افزود: در این زمینه ۸ نفر شامل ۵ مرد و ۳ زن دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه بیشترین مواد مخدر کشف شده از سمت استان‌های جنوبی بوده است تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۳۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شده که در این راستا ۱۳۸ نفر از قاچاقچیان و خرده فروشان دستگیر شده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: همچنین در این مدت یک هزار و ۲۰۰ نفر از معتادان نیز از سطح شهر جمع آوری و برای درمان تحویل مراجع زیرربط شده اند.

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر المپیک پاریس
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس