Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:11:07 GMT

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۸۱۱۸

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت،  دکتر سعید نمکی در این حکم یادآور شده است:  دکتر فرهاد ابول نژادیان، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز،  نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی و اجرایی اعضای هیئت علمی و کارکنان آن دانشگاه و تکریم این قشر ارزشمند و دانشجویان، نسبت به ساماندهی منابع انسانی و مالی اقدام کنید و در تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه بویژه محرومین و نیازمندان و توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود تلاش لازم را انجام دهید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور  اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.»

 وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات دکتر ایرج نظری در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی‌ اهواز قدردانی کرد.

کد خبر 4793733

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز حکم انتصاب وزارت بهداشت دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها روز دانشجو وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت دانشجویان دانشگاه های ایران دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه امیرکبیر حسین توکلی محمد مهدی طهرانچی آزمون کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در ساعت ۱۶:۵۳ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور خرمشهر به اهواز، ۲۰ کیلومتری، بلافاصله ۳ تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم برای ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر شهرستان خرمشهر منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • امروزه تشخیص طبی پیش شرط خدمات درمانی است
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است