Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@08:55:43 GMT

لیونگ‌برگ: مارتینلی مثل باتری دوراسل است!

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۸۱۳۸

لیونگ‌برگ: مارتینلی مثل باتری دوراسل است!

فردی لیونگ برگ، مربی موقت آرسنال با ابراز خوشحالی از پیروزی 3-1 تیمش مقابل وستهام، به صورت ویژه از مارتینلی، ستاره برزیلی جوان این تیم تقدیر کرده و او را به باتری دوراسل تشبیه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیروز در خانه وستهام به مصاف این تیم رفت و با درخشش در نیمه دوم بازی و به خصوص در یک برهه 9 دقیقه‌ای از بازی که با زدن 3 گل به حریف همراه بود موفق شد با نتیجه 3-1 به پیروزی رسیده و به یک برد باارزش و حساس دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی موقت توپچی‌ها، لیونگ برگ، در پایان بازی از عملکرد تیمش ابراز خوشحالی کرد و به خصوص از مارتینلی، ستاره برزیلی جوان آرسنال تقدیر کرده و او را به باتری دوراسل تشبیه کرد.

 

 

آرسنال در حالی قدم به استادیوم خانگی وستهام گذاشت که در 9 بازی اخیرش حتی یک برد بدست نیاورده بود. آرسنالی‌ها در دقیقه 38 از حریف گل خوردند تا بار دیگر هوادران‌شان منتظر یک نتیجه بد دیگری باشند. اما با شروع نیمه دوم گابریل مارتینلی در دقیقه 60 اولین گل آرسنال را به ثمر رساند و تا 9 دقیقه بعد توپچی‌ها دو گل دیگر توسط نیکلاس په په و اوبامیانگ به ثمر رساندند تا در نهایت با حساب 3-1 به پیروزی برسند.

 

 

لیونگ برگ در پایان بازی گفت:" بازیکنان ما امروز به خود باور داشتند و سعی کردند توپ را با سرعت بیشتری به گردش در بیاورند. وستهام خسته شد و بازیکنان ما جنگیدند و حتی یک لحظه دست از سرشان برنداشتند. من به این بازیکنان ایمان دارم. وقتی می‌بینم آنها اینقدر خوب کار می‌کنند برایم شکی باقی نمی‌ماند که چه کیفیتی دارند".

 

مربی موقت آرسنال در ادامه با ستایش از پدیده جوان برزیلی تیمش گفت:" مارتینلی امروز فوق‌العاده بود. او مثل باتری دوراسل است و انرژی‌اش انگار تمامی ندارد".

 

آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی برزیل 3 - اسپانیا 3

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 17 در جریان بازیهای دوستانه فیفا دی، تیم‌های فوتبال برزیل و اسپانیا با هم به رقابت پرداختند و در نهایت به تساوی 3 بر 3 رضایت دادند. رودری در دقیقه 13 و 87 و دنی اولمو در دقیقه 36 برای اسپانیا گلزنی کردند و رودریگو در دقیقه 40، اندریک در دقیقه 50 و لوکاس پاکتا در دقیقه 97 برای برزیل گلزنی کردند. خلاصه بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • خلاصه بازی برزیل 3 - اسپانیا 3
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد
  • انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!
  • خصومت شخصی دو اسطوره با رونالدو | لقب زشتی که بعد از ظهور کریس به فوق ستاره داده شد!
  • دکلان رایس: رودری بهترین شماره 6 جهان است؛ استونز نمی‌دانست که قرار است مقابل آرسنال بازی کند
  • خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد