Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه چین در امور خاورمیانه می گوید دولتش تصمیم کاخ سفید را برای ساخت شهرک های بیشتر یهودی نشین در کرانه باختری رد می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، نماینده ویژه چین در امور خاورمیانه می گوید دولتش تصمیم کاخ سفید را برای ساخت شهرک های بیشتر یهودی نشین در کرانه باختری رد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرکز اطلاع رسانی فلسطین در گزارشی نوشت: زایی جون در سخنانی در یک نشست خبری در سفارت چین در شهر رام الله گفت که سخنان وزیر امور خارجه آمریكا مایك پومپئو در ماه نوامبر درباره مشروعیت شهرک سازی در کرانه باختری قوانین بین المللی را نقض می کند.

 

وی گفت: مجموعه اظهارات غیرمسئولانه مقامات آمریكا به صلح و امنیت در منطقه آسیب وارد  می کند. او همچنین واشنگتن را متهم کرد که سیاست های استکباری خود را در منطقه به یک جانبه پیاده می کند.

 

مایک پومپئو اعلام كرد كه آمریكا دیگر شهرک سازی در کرانه باختری را غیرقانونی نمی داند.

 

بیش از 600هزار یهودی در بیش از 230 شهرک ساخته شده در سرزمین های فلسطینی کرانه باختری و قدس شرقی زندگی می کنند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد شبستان یزد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس مسجد قرآن سامانه بچه های مسجد شهرک صهیونیستی شهرک های یهودی نشین چین کرانه باختری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین گزارش داد که نظامیان صهیونیست بامداد امروز به منطقه عزون واقع در شرق قلقیلیه یورش بردند.

این عناصر متجاوز به منطقه یعبد در جنوب غرب جنین نیز حمله کرده و تعدادی از فلسطینی‌های ساکن این منطقه را بازداشت کردند.

اردوگاه جدید عسکر واقع در شرق نابلس نیز شاهد حمله عناصر صهیونیست طی بامداد امروز بود.

نظامیان اشغالگر به شهر حلحول واقع در شمال الخلیل نیز حمله کرده و خانه‌های شهروندان فلسطینی را تفتیش کردند. منطقه عناتا در شمال شرق قدس اشغالی، کفر نعمه در غرب رام الله و اردوگاه عقبه جبر در اریحا نیز شاهد این یورش‌های وحشیانه نظامیان صهیونیست بودند.

لازم به ذکر است که وزارت بهداشت فلسطین روز سه شنبه آمار جدیدی از شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون منتشر کرد.

براین اساس، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی مقاومت فلسطین و جنگ علیه غزه، ۴۷۸ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند.

در بین این شهدا ۱۲۲ کودک، چهار زن و ۱۶ اسیر حضور داشتند که همگی پس از تشدید تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه کرانه باختری پس از عملیات طوفان الاقصی به شهادت رسیدند.

کد خبر 6087216

دیگر خبرها

  • تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • شماری از شهرک نشینان اسرائیلی محل نگه‌داری دام و گوسفندان متعلق به ساکنان کرانه باختری در «برقه» شرق رام‌الله را آتش زدند (فیلم)
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری
  • تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • تمجید گردانهای ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری