Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: یکی از زمینه‌های همکاری مشترک بین آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری، ارسال کتابخانه‌های سیار به مدارس شبانه‌روزی و سایر مدارسی است که امکان راه‌اندازی کتابخانه ندارند. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمد خدابنده صبح امروز در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی اظهار داشت: از جمله سرمایه‌های مهم هر سازمان "سرمایه‌های فکری" آن سازمان است که شامل دانش، تجربه، تخصص و توانمندی افراد،سرمایه‌های ساختاری و ایجاد ارتباط موثر بین افراد داخل و خارج از سازمان است؛مدیریت اثربخش این نوع سرمایه در سازمان‌ها بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به ویژه از جهت وجود نیروی انسانی جوان و کارآمد یک ظرفیت خوب را فراهم کرده است،البته اگرچه مثل بسیاری از قسمت‌ها با کمبود نیرو مواجه بوده و ما نیز در جلسات وزارتی پیگیر این موضوع هستیم اما در حال حاضر نیروهای مشغول در کانون نیروهای کیفی و متخصص هستند.

کتابخانه مرکزی کرمانشاه پس از 12 سال 60 درصد پیشرفت فیزیکی داردهشدار دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور به دولتمردان؛ 1000 کتابخانه در آستانه تخریب قرار داردبایگانی راکد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ساخته و راه‌اندازی می‌شود

خدابنده بیان کرد: بسیاری از دانش‌آموزان و حتی معلمان از فعالیت‌های کانون بی‌اطلاع هستند لذا لازم است ارتباط همکاران، دانش آموزان و خانواده‌ها به ویژه در سطح شهر مشهد با کانون حفظ شود.کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بستر بسیار مناسبی برای شکوفایی و پرورش استعدادهاست چرا که فعالیت‌های کانون پرورش فکری، معطوف به علاقه‌مندی‌های دانش‌آموزان بوده و ممکن است در مدرسه امکان پرداختن به این فعالیت‌ها وجود نداشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی تصریح کرد: امروز خلاء موجود در تولید محتوای فرهنگی برای کودکان و نوجوانان احساس می‌شود به گونه‌ای که گاه می‌بینیم ارتباط دانش‌آموزان با کتاب‌ها و تولیدات فرهنگی اجنبی و بیگانه بیشتر است،لذا لازم است این خلا را با توجه بیشتر به این حوزه و یا تعریف فرایندهای نوین پر کنیم.

خدابنده افزود: یکی از مهم‌ترین زمینه‌های همکاری مشترک فی ما بین آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری، ارسال کتابخانه‌های سیار به مدارس شبانه‌روزی و سایر مدارسی است که امکان راه‌اندازی کتابخانه ندارند.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی، سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ سلامت در دبستان شهید پرهیزگار مادوان گفت: هفته سلامت فرصت مناسبی برای بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم سلامت و بهداشت در راستای تامین سلامت کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: ارتقاء سطح سلامت دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

جمالی آرند اظهار کرد: آموزش و پرورش به دلیل اینکه جامعه بزرگ دانش‌آموزی را در اختیار دارد می‌تواند در حوزه سلامت بسیار اثر گذار باشد.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید ویژه‌ای بر روی موضوع سلامت دانش آموزان در دو بخش جسمی و روحی شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس این سند باید در مدارس به دنبال تربیت نسلی باشیم که با فراگیری اصول مختلف بهداشتی و سلامتی در مسیر توسعه کشور گام بردارند.

جمالی آرند تصریح کرد: آمادگی داریم با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، برنامه‌ها و مراقبت‌های بهداشتی حوزه سلامت را در جامعه دانش‌آموزی عملیاتی و ترویج دهد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1227943 برچسب‌ها مدارس

دیگر خبرها

  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • راهیابی دختران تایبادی به مرحله کشوری جشنواره سرود آفرینش
  • برنامه «سخن روح افزا» برای کودکان و نوجوانان استان بوشهر اجرا شد
  • زنگ سلامت در مدارس خراسان شمالی نواخته شد