Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، بخشی از گزارش بازرس کل وزارت دادگستری آمریکا با موضوع دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ به نقش کریستوفر استیل در این ماجرا اشاره شده است. مایکل هوروویتس مدعی است روابط افسر پیشین MI۶ با دختر دانلد ترامپ چنان گرم و صمیمی بوده که استیل حتی نوعی پارچه قدیمی و ارزشمند خانوادگی خود در اسکاتلند برای ایوانکا هدیه برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش وزارت دادگستری به نام ایوانکا ترامپ اشاره نشده اما شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز این نام را فاش کرده است. گفته می‌شود خلاف آنچه رئیس‌جمهوری آمریکا استیل را «فردی متمایل به خانواده ترامپ» معرفی کرده، این مامور پیشین از سال‌ها پیش با ایوانکا ارتباط دوستانه داشته است و دختر ترامپ هم با او درباره کارهایی که شرکت OBI (محل کار استیل) می‌تواند برای کسب و کار خانواده ترامپ انجام دهد گفتگو کرده است.

هوروویتس بخش‌هایی از گزارش خود را پیش از انتشار در روز دوشنبه به مدیران شرکت اوربیس ارسال کرده است. به همین دلیل، استیل در اقدامی نامعمول با انتشار یک بیانیه از طریق وکلای خود به گزارش بازرس کل وزارت دادگستری آمریکا واکنش نشان داد و بندهایی از آن را رد کرد. از آنجا که ماجرای استیضاح ترامپ با قدرت در کنگره آمریکا پیش می‌رود، انتشار این گزارش می‌تواند ضربه‌ای تازه به اعتبار رئیس‌جمهوری آمریکا باشد.

به نظر می‌رسد پلیس فدرال آمریکا FBI بیش از اندازه بر پرونده‌ای که استیل احتمالا به درخواست ایوانکا به ترامپ تحویل داده تمرکز کرده و آن را جدی گرفته است. روز دوشنبه هم دفتر حقوقی استیل در واشنگتن تکذیبیه‌ای مفصل بر یافته‌های هوروویتس منتشر و از کار حرفه‌ای این مامور پیشین سرویس مخفی بریتانیا دفاع کرد.

وکلای آقای استیل معتقدند مطالب مربوط به روابط ترامپ با روسیه که موکل آنها سال ۲۰۱۶ نوشته، کاملا بر پایه اطلاعات دریافتی از منابع معتبر انسانی بنا شده و قابل استناد است. نکته جالب اینکه رئیس‌جمهوری آمریکا بارها در توییتر خود استیل را «یک جاسوس شکست‌خورده» و گزارش او را «فریبکارانه» توصیف کرده است.

کد خبر 469024 برچسب‌ها آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده طالبان از بالگردهای آمریکا پیام ضعف واشنگتن است

نامزد مجلس سنای آمریکا با اشاره به شکست این کشور در افغانستان اظهار داشت پرواز بالگردهای آمریکا توسط حکومت طالبان پیام ضعف واشنگتن را به جهان مخابره می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «تیم شیهی» نامزد مجلس سنا و عضو پیشین نیروی دریایی آمریکا اظهار داشت حمل سلاح‌ها و پرواز بالگردهای آمریکایی توسط حکومت طالبان، پیام ضعف آمریکا را به سراسر جهان مخابره می‌کند.

وی به فاکس نیوز گفت پس از سقوط حکومت پیشین افغانستان بیش از 7.2 میلیارد دلار سلاح و تجهیزات نظامی آمریکا در این کشور جا مانده است.

شیهی افزود نشست استماعی کمیته روابط خارجی مجلس نمایند‌گان آمریکا نشان داد هیچ پاسخگویی درباره خروج «بسیار ضعیف» نیروهای آمریکایی از افغانستان وجود ندارد.

نامزد سنای آمریکا تصریح کرد چگونگی خروج و نحوه نشست استماعی مجلس نمایندگان به خوبی پیامی از شکست آمریکا به جهان را مخابره کرد.

ادعای پنتاگون: 7 میلیارد دلار تجهیزات آمریکا در افغانستان باقی مانده استلاوروف: آمریکا در افغانستان با تروریسم مبارزه نکردسفیر سابق آمریکا در افغانستان: واشنگتن ابزار فشار لازم بر طالبان را از دست داده است

«مارک میلی» رئیس پیشین ستاد ارتش و «کنت مکنزی» فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا که بر خروج آشفته آمریکا در سال 2021 میلادی از افغانستان نظارت داشتند در برابر کنگره این کشور شهادت دادند.

قانون‌گذاران جمهوری‌خواه در آمریکا، «جو بایدن» را مسئول خروج فاجعه‌بار از افغانستان شناختند و دموکرات‌ها نیز دولت ترمپ را به‌خاطر توافق با طالبان در دوحه مقصر عنوان کردند.

 کمیته مطالعات جمهوریخواهان آمریکا نیز ماه گذشته اظهار داشت تصمیم بایدن برای خروج از افغانستان دشمنان آمریکا را جسورتر و آمریکا را ضعیف‌تر کرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه با وزیر امنیت کره شمالی
  • برلین: درباره حمله تروریستی به مسکو هیچ اطلاعاتی نداشتیم
  • مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه به کره شمالی رفت
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • استفاده طالبان از بالگردهای آمریکا پیام ضعف واشنگتن است
  • افسر آمریکایی: اسرائیل در هرجنگی با حزب‌الله بازنده است
  • دلایلی برای دست داشتن اوکراین در حمله به مسکو وجود دارد
  • مسکو: رئیس اطلاعات نظامی اوکراین یک هدف مشروع برای ارتش روسیه است
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش/ این برنامه باعث جدایی ما شد
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟