Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: این مهم است که ساختار باشگاه درست شود وگرنه هر کسی به جز فتحی هم همین مشکلات را خواهد داشت. تاریخ انتشار: 09:29 - 19 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۴۳۹

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال استقلال پس از رفتن آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی این تیم و استعفای امیرحسین فتحی از مدیرعاملی این باشگاه اظهار داشت: موضوع فقط فتحی نیست، مشکل از ساختار باشگاه استقلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معضل استقلال بالاتر از فتحی است، ایراد کار از وزارت ورزش است.

وی در ادامه در خصوص شرایط مالی استقلال تصریح کرد: این تیم کاملا دولتی است و وزارت ورزش در قبال مشکلات آن مسئول است. استقلال به بودجه دولتی وابسته است، چون به‌ جز درآمد محدود اسپانسری، درآمد دیگری ندارد. رفتن استراماچونی برای هواداران خیلی سخت است، هر بار یک افتضاحی در باشگاه به بار می‌آید. یعنی مدیریت نمی‌دانست اگر به استراماچونی پول ندهد او از استقلال می‌رود؟

پیشکسوت تیم استقلال پیرامون آینده این تیم افزود: استقلال باید حمایت شود، با این شرایط آینده این تیم خیلی پیچیده است. در شرایط بحرانی نمی‌توان اظهارنظر کرد. باید صبر کنیم و ببینیم در آینده چه سرنوشتی برای استقلال رقم می‌خورد. مهمتر از اینکه مدیرعامل استقلال چه کسی خواهد شد، این مهم است که ساختار باشگاه درست شود وگرنه هر کسی به جز فتحی هم همین مشکلات را خواهد داشت.

پاشازاده در مورد اینکه آیا استقلال با این شرایط می‌تواند صدر جدول را حفظ کند یا خیر خاطرنشان کرد: وضعیت استقلال از اول فصل پیچیده بود و الان بدتر شده است، نمی‌توان آینده این تیم را پیش‌بینی کرد.

بیشتر بخوانید: عراقچی: تلاش می‌کنیم استراماچونی را با کمک سفیر ایتالیا برگردانیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال مهدی پاشازاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!

آفتاب‌‌نیوز :

بالطبع هر نقل و انتقالی دیر یا زود حاوی تغییر و تحول درون باشگاه خواهد شد.

ابتدا تغییر و جا به جایی در هیات مدیره و سپس مدیریت باشگاه و همگی بر عهده شرکتی است که این باشگاه به آن واگذار شده است، اما حال باید دید که این رنگ و بوی تازه در این هفته‌های باقیمانده تا پایان فصل برای باشگاه استقلال خوش یمن خواهد بود و منجر به فتح لیگ خواهد شد و یک خبر تازه و نوید یک فصل پر امید و روشن برای فصل آینده خواهد داد یا خیر؟!

تغییر و واگذاری که مدت‌ها حرف و صحبتش بود و بالاخره به هر شکلی انجام شد و حال باید حاصل این واگذاری و تغییر را در طولانی مدت دید.

هر چند این اولین واگذاری رسمی برای باشگاه استقلال به ارگان یا جهت یا شرکتی نبوده است، اما تفاوت اینبار با دفعات گذشته شاید در مالکی است که ظاهرا اینبار پربارتر از دفعه گذشته نشان می‌دهد، اما در عمل باید شاهد این تغییر در آینده نزدیک بود و روی کاغذ نمی‌توان از نادیده‌ها نوشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند